Ertuğrulun oyun arkadaşları uğur böcekleri

-
 uğur böcekleri
uğur böcekleri

Ertuğrula yaptığım uğur böcekleri dönüyor ve dönerken de ertuğrula masal anlatıyorlar galiba .nereden mi anladım.Baksanıza nasıl ilgi ve keyifle dinliyor.Nasıl yaptığım burada anlattım

22 yorum gelmiş

  1. nalana

    sesiciğim ,inşaallah.Ama anneannede olabilmen için henüz geç değilken harekete geç.Bak çok ciddi söylüyorum eğer bu oğlan 5yıl önce doğaydı hemen ben de teşebbüse geçerdim.kucakta bir çocuk tutmayı meğer unutmuşum.Ben ;gelinleri,kızlarıyla beraber doğuranları kaza kurşunu sanardım.meğer can istiyormuş.Çok hayıflandım -bunu ben doğurmalıydım diyeonun için bu işi bir düşün. sonra babaanne olunca duruma göre kulağın çınlasın/allah rahmet eylesin Nalan abla dersin:))))

  2. maşşalah çok tatlı:))ben hem anneanne hemde babaanne olucam allah o günleri görmemi nasip eder inşlllah:)))uğur böcekleride çok güzel olmuşlar:)

  3. nalana

    bu güzelim emeğime sadece iki arkadaşım yorum yazmış.oysa hem oyuncak hem bebek ne kaaa yakışıklı.böcükler oğluşuma merak lı meraklı bakıyor o da onlara…ama farkedilmemiş .yazıkiyi betül le sibel farketmiş bari…ne duygu sömürüsü yaptım ama değil mi.şey diye duydum da çok yorum alana çok para veriyomuş pilli :)))))doğrumu aceba kondooooorbi yanıt ver

  4. dilevser

    Aman Ertuğrulu Allah nazarlardan saklasın, sağlıkla büyüsün inşallah.. uğur böcekleri de çok şirinler ellerine sağlık.. demek anneanne babaanneler bundan dolayı düşkünler torunlara :) benim annem diyo sen doğur sana vermiycem torunumu diyo.. ben şaka sanıyordum yani öyle bir ihtimal var ööle mi… anne ben kardeş istiyorum o zaman :)

  5. dilevser

    Ablacım bide bir yorum daha yazacağım.. O uğur böcekleri Ertuğrulun yüzüne gözlerine pek yakın sanki, belki resimde öyle çıkmıştır ama yatak üzerindeki gözlere çok yakın objelere bebek şaşı baktığı için göz hastalıklarına sebep olabiliyormuş.. mümkün olduğunca düz bakacağı uzaklıkta koymak gerekliymiş.. sana mı kaldı demezsen aklıma geldiği için döylemek istedim :)

  6. SEMYIL

    Nalancım okuldan yeni geldim hemen buraya oturdum. anca sıra geldi. Kırmızılarımı siyahlamaya yetişemiyorum,24 saat bile yetmiyecek bu gidişle bana:(((En güzeli Ertuğrulcuğun bakışlarıııı, o yumuk elleriiii, o minnacık burnuuu :))) önce onu sevdim buradan :))uğur böcekleri de çok şirin. Ertuğrul biraz daha büyüdüğünde ben olsam bu uğur böceklerini odasının perdesinde kullanırdım dekor olarak.. çok güzeller çünki:))

  7. pelos

  8. SEMYIL

    Aaaaaa Pelos yazmasa farketmeyecektim ben 9 haziranı9 Mart diye gördüm….:))) Mazeretimde bu yazıya komik olmuş oldu :)))Nalancım bende o tarihte pelos gibi yoktum ki burada :))hem ertuğrulu seviyorum hem de “bu ertuğrulun eski halişimdi daha büyüdü” diye düşünüyordum :))) :)))))

  9. cadikazani

    Bende yorumlari gorunce yeni yaptin sandim nalan abla:) çok ciciler gerçekten:)Allahim sen bizede boyle anneler babanneler ananeler nasip etseydin ya:)ertugrul bebik gerçekten sevmis uç uç bocuklerini nasilda dikkatlice bakiyor yavrummm:)

  10. nalana

    sağolun teyzeleri ,ertuşumuz büyüdü abi oldu .Elimizden tutup bizi attaya götürüyor.Dedeyi biri geceyarısı olmak kaydıyla günde 3 kez yürüyüşe çıkarıyor.uğur böceklerini epeyce kullandı.Dilevserciğim karyolasının üstüne ve gerekli göz mesafesinde taktık hatta pilli dönencesinin sapına astık .müziği ile birlikte kullandı.şimdi artık gittiği yerde yeni dünyanın objeleriyle büyüyecek bakalım nelerle ilgilenecek.bu arada evin halini gördünüz sanırım.

  11. dilevser

    Allah bağışlasın en kadar güzel bir çocuk.. Sağlıkla büyüsün.. uğur böcekleri de hep yanında olsun :)

  12. ebrugzo

    ben de yeni gördüm cok tatlı maşallah hem ugur bocekleri hem de torununuz Allah bagıslasın :)sevgiler,ebrugzo

  13. esinsel

    yazıyı yeni zannettim,bakıyorum allah allah,ertuğrul daha büyüktü,herhalde eski bir fotoğraf dedim okudukça uyandım tabii:))kusura bakma ama canım, bende bebeciğin bakışına daldım gittim.yavrucum benim,nasılda yakışıklı delikanlı oldu/oluyor değilmi?hadi küsme, seninde çok ellerine sağlık şanslı bebeğin güzel anneannesi:))

  14. nalana

Bir Cevap Yazın

Prensli keçe kapı süsü

| | 0 Yorum

Pudra tütü etek

| | 1 Yorum

Seramik hamurundan biblo

| | 2 Yorum

Keçe süslemeli şirin takı yastığı

| | 0 Yorum

Keşe aplikeli kral diş tişörtü

| | 0 Yorum

Dekoratif şövale yapımı

| | 1 Yorum

Resin nedir? Resin ile nasıl çalışılır?

| | 0 Yorum

Bugün nasılsınız, Arçelik merak ediyor

| | 0 Yorum

Eski plaklardan duvar saatleri

| | 10 Yorum

Kına- henna- mehndi

| | 0 Yorum

ayakkabınızı metalci yapın

| | 1 Yorum

Döner Servis

| | 2 Yorum