Etamin kolye ucu modelleri

-

etamin-kolye-modelleri
Herkese merhabalar diyerek yazılarıma başlayayım. Yaklaşık 3 aydır instagram üzerinden satışını yaptığım el emeği göz nuru kanaviçe kolyelerim ile bu platformda da yer almaya karar verdim. Uzun açıklamalar yapacağım bir bloga ihtiyacım vardı bir süredir. Çünkü bu alanda takipçilerimden gelen birçok soru oluyor fakat tek tek cevap vermek beni zorluyordu.
Başta hobi olarak başladığım etamin kolyelerimi satışa sunmak benim için de farklı ve keyifli bir tecrübe oldu. Şablon paylaşımı yapmayı tercih etmiyorum. Modellerimi genelde internet üzerinden veya kitaplardan bulsam da kendi zevkime göre renk değişimi veya model üzerinde farklılıklar yaparak işlemeyi tercih ediyorum çünkü. (Aynı zamanda istek üzerine çizim yaparak model tasarımı da yapmaktayım.)
Fakat yazımında başında dediğim gibi meslek sırrı haricinde açıklayabileceğim bilgileri gelen sorular dahilinde burada paylaşıyor olacağım.
Kişiye özel tasarım yapıyor, özel günleriniz için toplu sipariş alıyor, sayfamda gördüğünüz güncel ve sürekli yenileri eklenen modellerimin satışını yapıyorum.
Ürünlerimi incelemek için link.
Herkesi beklerim! Sevgilerimle

etamin-kolye-modelleri-2

etamin-kolye-modelleri-3

etamin-kolye-modelleri-4

etamin-kolye-modelleri-5

Bir Cevap Yazın

Deniz gülü iğne oyalı kolye

| | 0 Yorum

İğne oyası şal kolye

| | 0 Yorum

Kurdele nakışı çiçekli etamin kolyeler

| | 0 Yorum

Dantel choker tasma kolye modelleri

| | 0 Yorum

Soğuk seramikten çiçekli kolye ucu

| | 0 Yorum

Boyuna bağlamalı ip choker kolyeler

| | 0 Yorum

Etamin nakışlı mor kolye

| | 0 Yorum

Kazaziye kolye modeli

| | 0 Yorum

Kum boncuklu kolyeler

| | 0 Yorum