Etekten bozma bluz

-

Bozulacak İspanyol paça pantolon kalmayınca eşimin bana yakışmadığını söylediği kat kat fırfırlı eteği önce gözüme sonra da makasa kestirip yine el dikişiyle bir bluz daha yaptım.

acı kahverengi etekten bozma bluz
acı kahverengi etekten bozma bluz

Kumaşı incecik, rahat. Acı kahverengiyi hep çok sevmişimdir bütün mevsimlerde.Görmek isteyenler düşsün peşime

4 yorum gelmiş

  1. farfin

    yine çok güzel olmuş,ve çok yakışmış,dün bi eskileri döküyüm dedim bende senden cesaretlenip,baktım bişeylere teşebbüs ettim ama olacakmı bilmem:)))

  2. gulenbayan

    Embir’im; çok sağ olasın. Benim elimden gelen budur :) Biçki dikiş kursuna çok ümit bağladım. Dur bakalım, çok merak ediyorum neler öğrenebilirim.Farfin’ciğim; adı üstünde ‘eski’ :) İstediğin gibi kesebilirsin, olmazsa başka bir şeye dönüştürürsün. Elini korkak alıştırma. Benim yaptıklarımın hiçbiri aslında ‘bunu şöyle yapayım’ diye başladığım bir iş değil. Yapınca her şey olur; kuşa dönse bile bir şekilde bir şeylere bezer. Merak konusu ikiye çıktı. Farfin ‘eski’lerden ne yapacak, haydi bakalım kolay gelsin. Kaçılın kızlar farfin geliyooooOooOoO! :)Çelebi’m; asıl sen harikasın :) Ben fermuar dikmeyi bilmiyorum, seb kalem kutusu dikiyorsun en havalısından. Kimmiş harika :) Sağ ol çelebi’m :)

Bir Cevap Yazın

Güpür detaylı triko bluz

| | 0 Yorum

Kazayağı desenli mor boğazlı bluz

| | 0 Yorum

Bordo-pembe sweatshirt

| | 1 Yorum

Scuba kumaştan sweathirt

| | 4 Yorum

Kolsuz çocuk bluzu

| | 2 Yorum

Pamuklu kumaştan pembe bluz

| | 1 Yorum

Yakası süslü beyaz şifon bluz

| | 2 Yorum

Minik leopar desenli bluz

| | 0 Yorum

İkat desenli kolay kimono

| | 0 Yorum