Fayans Boyanırsa?!

-
Fayans Boyama
Fayans Boyama

Yıpranmıştı ve suratıma “beni bu hale sen getirdin” der gibi bakarken ben onun arka yüzündeki dokuyla duygusal bağ kurmak üzereydim :) Kurdum da :p Güzel ya da çirkin bilmiyorum – gerçi annem beğendi – fakat ben o kafesleri boyadım ya :) Ohh canıma değsin :) Kendileri burada

16 yorum gelmiş

  1. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    siz her tarafı kırmızıya boyayın benim bu yazımı görmeyin :(

  2. nokturn

  3. embir

    o zaman kırmızılamaya başlayalım :)) ya yorumları okumaktan diğerlerine bakmaya fırsat mı kaldı :))

  4. embir

    Ben akşam eve bir geldim saat 18:30 pc başına oturdum yemek bile yemeden üç saat aralıksız yorumları okudum ancak bitirdim. Kujumunda elinde laptop o oyun oynuyor ben marifette yorum okuyorum baktım açlıktan ölcez birşeyler hazırladım :))

  5. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    m1 bir şey itiraf edicem :D Şimdi hani sen taze evlisin ya :D Böyle nasıl bir bilinç altı varsa bende senin yazılarını falan görünce “öff ben daha evlenicem” diyorum :D

  6. embir

    :)) ilahi sana…Ben de evlilik zor iş nasıl idare edicem diye düşünüyordum. Bekarken herşeyi annem yapardı ama evlenince sorun olmadı. Ev işlerini birlikte yapıyoruz, geziyoruz eğleniyoruz. Birde biz aynı yerde çalışıyoruz. Hatta aynı bölümde aynı odadaydık, evlenince kujumu başka bölüme aldılar :)) yani sevdiğin insanla ömür güzel geçiyor. Bu yazıyı yıllar sonra okuyup aynı şeyleri düşünüyor olmayı çok isterim :))

  7. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Emin ol düşüneceksin :)Peki bir şeyi sorucam :D Mesela evlenmeden önce yemek yapmayı biliyor muydun? Bilmiyorsan mesela nasıl oldu… Ben yemek yapmayı bilmiyorum. Birde çamaşır yıkama olayını bilmiyorum :D Annem bana şu ayara getiricen der öyle ancak çalıştırırım makineyi :D

  8. embir

    İnan senden daha kötü durumdaydım. Ben bekarken makineyi en fazla beş kez kullanmıştım. Kullanım kılavuzuna baka baka :)) Yemek konusunda yumurta kırmasını beceremeyen ben eşimle anlaşmıştım yemekleri o yapacaktı ama ne oldu, bir anda vahiy geldi. Araştırmacı ruhum net denizinde gezinmekten usta bir aşçı oldum. Ayıptır söylemesi yeni yılda tavuk dolması bile yaptım ve güzel oldu. Hem hızlı, hem değişik, hem de lezzetli yemekler yapmaya başladım. Annem bile benden tarif almaya başladı. Kendime şaşar oldum. Makineleri kullanmak da mecbur olduğun için firmadan kurmaya gelen görevliyi can kulağıyla dinliyorsun ve sorun olmuyor.

  9. asyayaren

    embircim katılıyorum ;şimcik bu nasıl oluyor bende bir mualif olarak hemeen söz edalmak isityorum (acemi bir evli olarak )canım frasiecim evlendince hayatın evlilik üzerine kurulu ilgi alanın evlilikte gerektirecek şeyler zerine yoğunlaştığı için inan ister istemez öğreniyo ilgi meslesi işte anlatabildim mii ıı ııh anlatamadım galiba …:)) öle işte :)))))

  10. Fraise[pilli_silinen_hesap]

  11. fraise çok şirin olmuşlar.tebrikler canım.evlilik ise bence çok güzel birde çocuklarla süslenince zaman geçince daha çok yerine oturuyor.sorunlardaha kolay aşılıyor.herkeze mutluluk dilemek geldi içimden.diliyorummmmmm.

  12. saatoniki

    Kendi kendime şöyle dedim; Allah’ım hadi koltuğu, buzdolabını anlarım da ufak tefek detaylar nasıl tamamlanır da biter

    valla bu konuda bir zamanlar “murat bizden de isteyecek miray’ı….” şeklinde naz evi pozisyonuna giren sevgili ahaliye danışmanı tavsiye ederim..”bizden de isteyecek” diyen herkese yaz birer eşya olsun bitsin.:) acaba ben de bööle kelamlar etmiş miydim bi an strese girdim.:)

  13. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Sen kesin etmişsindir elmocum. :)Naz evi ahalisinden de istiycek zaten ben hala o konuda diretiyorum kendisine :D

  14. embir

    Fraisecım, ben bu konuda şanslıydım. Düğünden beş ay önce Pakistan’a görevli gittim. İki aylık bir görevdi ama görevim uzayıpta düğüne üç hafta kala vatana dönünce tüm iş kujuma kaldı. Beyaz eşyaları ve evi o aldı ama almadan önce resimlerini çekti, özelliklerini yazdı benim tamam dediklerimi aldı :)) Ben dönünce mobilyaları aldık. Biraz sancılı olsa da oluyor işte. Sana mobilya konusunda şu şekilde yardımcı olabilirim. Mağazalar büyük olduğu için mobilya gözüne küçük geliyor ama eve gelince sığdıramıyorsun sorunu yaşamamak için beğendiğimiz mobilyaların eni boyu ve derinliğini öğrenip akşam evde powerpointte çizdiğim salonumuza yerleştirme yapıyordum. Bu sayede mobilyalarımız sorunsuzca yerlerine yerleşti. Aksiliklerin olması seni yıldırmasın bizim salon takımımız düğünden yaklaşık bir ay sonra geldi. Perdelerimiz ise bir hafta sonra. Bu da bizie komik bir anı olarak kaldı :))Eksikler konusunda ise evde eksik hiç bitmez derler :)) Anneler ıvır zıvır konusunda çok yardımcı oluyor, küçük detayları onlar halletsin tam acilservis hizmeti oluyor. Önemsizmiş gibi gözüken detaylar can kurtarıcı oluyor.

  15. embircim kesinlikle katılıyorum sana anneler hızır gibi yetişiyor her işe sağolsunlar.ve eksik hiççççç bitmiyor:)

  16. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    O zaman ben 10 tane daha anne talebinde bulunsam olur mu acaba?

Bir Cevap Yazın

İnce mavi keçeden çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Pembe keçeden çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Kırmızı keçeden kolay gül yapımı

| | 0 Yorum

Kalın keçe ile kolay çiçek nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Mavi keçe çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Ortası incili keçe gün yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden pervane çiçeği yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Keçeden gelincikli bebek bandı yapımı

| | 0 Yorum

Keçe gül nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Keçeden karanfil yapımı

| | 0 Yorum

Keçe çiçek yapılışı

| | 2 Yorum

Keçeden renkli güller

| | 0 Yorum

Vazoda keçe çiçekler

| | 0 Yorum

Minik keçe çiçekler

| | 0 Yorum