Fimodan aşık kuşlar

-

fimo-hamurundan-minik-kus
Fimo çalışmamıza önce dalı yaparak başlayalım. Dalı yaparken kalından inceye doğru şekil verelim. Biraz bükelim ki daha estetik olsun. Çiçeği ayrı bir yerde yapalım. Sonra da dalımızın üzerine yerleştirelim. Yaprakları yaparken aynı tonlardan yapmamanızı öneririm çünkü farklı renkler zenginlik katıyor. Yapraklarımıza şekil verirken ben bıçak kullandım. Çiçekte olduğu gibi bitirdikten sonra dala ekledim. Kuşlarımızı yapalım. İstediğimiz rengi seçip top haline getirelim. Pişirirken çatlamaması için yusyuvarlak yapmalıyız. Minik kuşlarımıza kanat ve kuyruk ekleyelim.

fimo-hamurundan-minik-kus-
Kanatların üzerine bıçakla eşimle benim baş harflerimizi çizdim. Pişince daha belirgin göründü. Kuşlarımıza ayak da yapalım. Dörder tane küçük turuncu parçalar yapıp ikişerli yapıştıralım. Erkek kuşun başına güneş gözlüğü diğerinin başına taç ekledim. En son onları da dalın üzerine yerleştirip fırına veriyoruz. Ben 17 veya 18 dakika pişirdim. Sonunda bu güzel şey ortaya çıktı. Kolay gelsin.

fimo-hamurundan-minik-kus-3

Bir Cevap Yazın

KirazKahve

Merhabalar ! Kendimden kısaca bahsetmek istiyorum. Sürekli bir şeyler öğrenmek isteyen, yeni bir şeyler yapıp kendini geliştirme coşkusu içinde olan biriyim. Yeni evliyim ve avukat olma yolunda bir öğrenciyim. Paylaşımlarımı blogumda da yapıyorum ve hepinizi oraya da davet ediyorum.

Minyatür sokağı

| | 3 Yorum

Polimer kilden kırmızı elbiseli kız

| | 0 Yorum

Polimer kil ile gül yapmak

| | 0 Yorum

Sevgililer Günü bebeği (fimo)

| | 0 Yorum

Fimodan pijamalı küçük kız

| | 0 Yorum

Paper clay bebek Mia

| | 1 Yorum

Fimodan elf bebek

| | 1 Yorum

Noel bebe ve Noel Baba (fimo)

| | 2 Yorum

Super sculpey ile figür

| | 4 Yorum