25 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    allaha şükür yemeğimizi yedik ..sigaramızı da içtik..yana yana evde tatlı bişiyler aradıydım az önce ama yok yok yok..(üzgün smiley)bide geldik burda bu afyon lokumu kılıklı fimoları gördük iice şekere depreştik..zaten bu fimo bi asrın icadı diye lanse edilen zencefili de geçti..ayol herşey yapılıyo bundan..kolyeyse kolye,tabaksa tabak ne istenirse ..fimo teyze mi icat etmiş bilmem ama valla helal olsun..(alkışlayan smiley)..evet evet taa burama geldi bu smiley olayı..adaylığımı bugün itibarıyla resmileştirdim..oylarınız ve desteklerinizi beklerim efendim..seçilirsem daha önce dediğim gibi bi dünya smiley emrinizde olacak..aha da buraya yazdım…(parmağını masaya yazı yazarmış gibi yapan smiley)..bu vaaddi gerçekleştirmeyen eşşektir..bööle de fazlamı iddialı oldu ne?..

  2. kondor

    teşekkür ederim uzun süredir bu kadar sevimli bi hediye almamıştım sesiber…kadın milleti değil mi oka toka sevimligelir…(hayret ya smileyi)..kampanyayı desteliyorum…saatoniki hakketten fimo teyzenin işi bu; yaratıcı kadının ismiyle anılıyor..fimolar…çocuklaçocuk sende benim gibi fimo hastasısın dimi ay hep bişeyler yapasım var ama öylede hep heplik bi fiyatı yok…arkadaşlar napacaz bu sanal alemin hakkatten sanal seçim kampanyasını destekliyormuyuz saatonikiyi bi fikirleriniz alayım dedim

  3. sesiber

    rica ederim kondor.teyzenin adı fifiymiş.bir şekilde fimo olmuş ürettiği şey.oyum saatonikiye.zaten başka aday da yokk.

  4. shane

    sevgili saatoniki’ye saygım sonsuz. yine de bu seçim işinden alınmaya başladım :) ne kusurumu gördünüz arkadaşlar?

  5. kondor

    smiley isterük diye bağrınıyo arkadaşlar ses yok…saatoniki çok yoruma şilt diye tatil diyo…shane senden ses yok….okumuyon mu yorumları…kusur değil yoksam aradığımız…katılımcıları şevlendirmek lazım….

  6. sefa97

    hadi saatoniki, kim tutar seni……..tek liste olarak seçime gidiyoruz.yeni liste varsa görelim.oylarımız saat12 ye……..alınma shane, çalışma alanlarınız ayrı . (altı üstü smiley editörlüğü istiyor)siz iyi bir editörsünüz.- yiğidi öldür hakkını inkar etme.derler bizde.

  7. shane

    teşekkürler efendim. okumadığım bir tek yorum bile yok. isterdim sizlere smiley hediye etmek ancak diğer pilli sitelerine de bakarsanız böyle bir uygulamamız olmadığını görebilirsiniz. mecburen el yapımı smiley kullanacağız yeri geldiğinde :)şilt olayını düşünebiliriz ancak şimdilik yazı yazan üyelerimize reklam gelirlerinin % 70’ini vermek geliyor elimizden :)

  8. kondor

    oda güzel diyorsunuz ki şilt neki biz nakit çalışıyoruz…evetsaatoniki buna bul bişey …güzel shane…güseelll

  9. saatoniki

    valla kardeşler bu smiley olayı ilk sesiber den çıkmıştı..önce onun hakkını teslim edeyim bi de saygıyla reverans yapayım…aslında istediğimiz şu..siteye bişeyler ekleniyo..gelir paylaşılıyo vs..ama aslında ben gelir filan istemiyorum..siteyi yapanlar kazansın etsin vs..ben kendi adıma statik bi yapıda olan siteyi dinamik hale getirmek,birazda eğlenmek istiyorum..estiğince yorum yapıyorum ve katılım bekliyorum..sesiber kondor sefa çocuklaçocuk pembiştilki ve tgt yazıyo yorum(anaaa nerde bu tgt yaf?)başka da bi yorum yazan yok..arada bi yazan olursa da kerhen “eline sağlık..” yazıyo..sanki sitede 7-8 kişiyiz..diğerlieri de katılsa güsel olur diye düşünüyorum ..mesela editör arada bi “oo güsel yorummuş” dese…noolur ki..tek istek bu…bi de SMİLEY!!!yazı eklemede boş bi yer var oraya smiley konabilir..sevgili şahane diğer sitelerde de bööle bi uygulama yok demiş amayıllar önce işletmecilikte öğrendiğim bişi ver ..açılan mekanın profilini gelen müşteri belirler..yani misal bi restoran açtınız istediniz ki orta kesim gelsin..ama zengin kesim dadanmışsa oranın müşteri profili zenginlerden oluşur..neyse birazcık sevgi istedik birazcık ta eğlence hepsi bu..insana muhabbet cana muhabbet…..

  10. sesiber

    saatoniki şimdiye kadarki ennn ciddi yorumunu yapmış.dönüp dönüp nickine bakıp gözlerimi ovuşturdum valla.ben sevdim el yapımı smileyleri.ne de olsa burası 10 marifet.onu da yaptık işte.hatta yakın bir zamanda smileylerin nasıl yapıldığını gösteren bir animasyon paylaşabilirsem sizlerle;bir daha smiley görmek istemezsiniz.

  11. sefa97

    tüm alkışlar saat 12 ye.ne yorum amma……helal……….tgt neredesiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin?

  12. shane

    hay allah, ne kıyımı? birden kendimi kötü hissettim…sevgili saatoniki’yi anlıyorum. 10marifet’in diğer pilli sitelerinden daha sıcak bir havası olduğunu kabul ediyorum. yalnız pillinetwork birbirine çok bağlı sitelerden oluşan bir yapı ve sade, fazla oyuncaklı olmayan bir yapısı var. 10marifet tasarım olarak aslında içlerinde en cicili bicili olanı. ek oyuncaklarla değil de sizlerin yazdıklarıyla, paylaştıklarıyla daha da renkleniyor burası. yorumlara ise seve seve katılırım :) saatoniki, aslında şaka bir yana size gerçekten teşekkür ederim, yorumlardaki bu hareketlenmeyi büyük oranda size borçluyuz. hep belli kişiler yazıyor evet ama yavaş yavaş da olsa artıyoruz. muhabbetimiz bozulmasın, daha da artsın diyeyim.

  13. kondor

    evet üç beş kişiyiz ama yine evet artabiliriz…artmazsak ne olur tıkanabiliriz….tıkanmayabiliriz…bilmiyomki…kendim kendimize takılıyızz napak başka siteyemi gidek…olmaz ki…dimi dimi ya

  14. shane

    burada ilginç bir kitle oluştu, diğer pilli sitelerinde böyle yorumları muhabbete bağlayan pek başka grup yok. 10marifet sizinle daha keyifli, teşekkür ederiz arkadaşlar hepinize.

  15. sefa97

    evvet saat 12 olmazsa tadı olmuyo…o giderse ancak ben de giderem….ayyyyyyy bu havaya girer mi şimdi?neyse ben de yazmış bulundum.ne gitmesi, ben diğer arkadaşların hepsinide çok seviyom.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin