Gamy’den taş devri takılar

-

Yapımı çok kolay bir çalışma. Kolaylık isteyen üyelerime duyururum. İşte iki kıvır, yuvarla ver fırına vernikle tak takıştır… Önemli olan yaratıcılık, fimo ile her şey yapılır.

FB sayfam da burada. 

15 yorum gelmiş

  1. Yapımı basit ama bunlar harika. Ağaçlı olana bayıldım. Elinize sağlık.Ayarı olan bir fırın bulduğum gibi bende yapmaya çalışıcam..

  2. duygumuygu evet firinin mutlaka termostatli olmali….merakla ben de bekliyorum neler yaparsınız kimbilir.eylülcümm, sitemde nasıl yaptığımı anlatıyorum videosuda var…

  3. Ben soldan 3. çifti çok sevdim. Sitede daha net görülüyor. Bu tekniği çok seviyorum. elelrine sağlık Gamycim.

  4. Çok eğlenceli gözüküyorlar, Sesiber’in beğendiği soldan üçüncü olanı bende çoook beğendim aynı ben ve kujum gibi :)

  5. ben de organzeye takılı olan ağaçlıyı alayım,herkesler birşeyler kapmış madem:)ellerine sağlık gamyy

  6. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Bisküviye benziyorlar…Kaldı ki ben mailde yazdım yazacağımı :)Hıh

  7. alla alla ne basitmiş..aslında düşünürdüm ben bunu da ..şey oldu..o oldu işte..:) tam “kıvır, yuvarla ver fırına vernikle tak takıştır” basitliğinde bi teknik…neler öğrencez daha bakalım ? ..

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Polimer kille oynamaktan keyif alıyorum. Elime geçen her ne olursa kendimden bir şeyler katmayı seviyorum. Gelin hep beraber rengarenk olalım. Fikrim geldi haydi uygulayalım :)