Gelin masası süsleme

-
Gelim masası
Gelin masası

Merhaba yeniden:)Bu sefer düğün organizasyonuna el attım arkadaşlar.İlk düğün süslememi paylaşıyorum sizlerle.Elbette bu işler müşterinin isteğine ve cüzdanına bağlı:)İlk düğünümüz biraz fazla sadeydi ama olsun abaracağımız günler de gelir değil mi?Fikirlerinizi bekliyorum bu konuda başka neler olabilir diye..Tüm fotolar

Giriş
Giriş

10 yorum gelmiş

  1. Bu düşündüklerimin onda biri bile değil Öslemcim.Seninkini çok daha güzel yaparız.Hele düğün İzmirdeyse yaşadık:)

  2. Emeğinize sağlık. O sarmaşık şeklindeki kır çiçeklerine hasta oldum. Bir de o şemsiyeli aksesurlar gece de sanırım mavi ışık vermiş. Bu da çok güzel.Renk konusunda biraz olumsuz yorum yapacağım. Dore parlak sandalye arkalarıyla gelin masasındaki koyu eflatun süslemeler aynı renkte olsaydı yada birbirini tamamlayan renkler olsaydı. Birbirini tamamlayan renkler olduğunda da sandalyelerdekiler karışık olsaydı. Örneğin mor ve pembe. 8 misafir masası mor süslü sandalyeli 8 misafir masası pembe süslü sandalye gibi.www.biryastıkta.blogspot.com orada çok güzel örneklemeler ve uygulanabilecek fikirler var. Orayı gezmeni tavsiye ederim.

  3. Ve balpeteği size de çok teşekkür ediyorum özellikle önerileriniz için.Lakin mavinin dediği gibi hem para hem kişi sınırlaması olması berbat bir şey.Tamamen bana bırakıp bütçe sınırsız deseler ohhhhh ne güzel olur:)Yada tamam bütçe sınırlı olsun ama karışmayın bari değil mi:)

  4. Teşekkür ederim farfin:)Bu gün de şamdanlarımı yolladım,yarın yayında olur herhalde.Bakalım onları beğenecek misin?:)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin