Gülü Sevdim Dikeni Battı

-

Tam neye niyet neye kısmet çalışması oldu. Kelimenin tam anlamıyla paçavradan yapılmış bir koltuk gördüm onu sizlerle paylaşmak istedim. Aaa linke bir tıkladım ne göreyim, bu süper şık koltuk çıktı karşıma. Burada paçavra çalışma da bu da mevcut:)

34 yorum gelmiş

  1. polyanna 69

    en sondaki hakkında ne düşünüyorsun.kri duymasın:) valla hoşuma gitti. o paçavra tasarımı değişik bir fikir gibi geldi bana.. birçok yerde uygulanabilir.güllü koltuk senin olsun.öbürü de benim.. :)

  2. SEMYIL

    Ben güllüyü daha beğendim:)))paçavra olan hiç benim tipim değill:)))üzerine oturunca o paçavraların iplikleri üstüme yapışır:(((sonra da temizlemek için canım çıkar :((( sanki hiç işim yokmuş gibi :)))))

  3. Rosamary

    heeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy embirrrrrrrrrrrrrrr ablaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bu harika!!!!!!!!!!!!

  4. Figen abla

    Allaaahhh! bu koltuk muhteşem…böyle bir sevgililer günü hediyesi düşünebiliyor musunuz kızlar?(yaw bu güğlün yaprak uçları adamın poposuna batmaz mı? :)))) )

  5. embir

    yazının ismini değiştirdim arkadaşlar, onaylanınca yüzünüzde bir tebessüm oluşacağını düşünüyorum.

  6. polyanna 69

    bak kötü birşey yazdıysan….valla bu sefer elimden kurtulamazsın.zaten ilk gördüğüm yerde seni yere yatırıp mıncıklıycam.

  7. polyanna 69

    krizantem seni de yere yatırıp mıncıklayabilir miyim?kızmazsın di mi :)ROSA bana yardım eder misin bi tanesi.. embir ablanla krizantem ablanı.. birini sen birini ben halının üzerine serip gıdıklayalım.. yoksa seni de mi mıncıklasam. ama hepinizle baş edemem o zaman:)

  8. SEMYIL

    ilahi embirim bende yeni yazı diye geldim kırmızılarımın arasından :))) senmişsin… canım benim bu başlıkda güzel olmuuuuşşşş.. öbür başlıkta da “gülüm benim “şarkısıdilime dolanmıştı habire tekrarlayıp duruyordum evin içindeböyle “gülüm beniiimmmm gülüm beniiimmm” diye

  9. embir

    şarkı dinleyen tedi ne kadar şirinmiş yerim onu ben.Polyannacım gıdıklanmayı bekliyorum canım.

  10. polyanna 69

    eşine şimdi söylüyosun,,,ya da o gelince,, polyannanın bir siparişi varmış sana diyorsun. “beni gıdıklıycakmışsın onun yerine” diyorsun.sen yalvarıncaya kadar devam…….:)sonra bana haber veriyosun…benden de selam söyle..şimdi hamsi pişirmeye gidiyorum=)

  11. SEMYIL

    bu akşam sizdeyim polyannacım tanrı misafiri olayım :))yalnız bir nokta var embir sonra sana nasıl haber verecek?!!!!!!!!!!!!! verebilecek :))))))

  12. embir

    Haber veriyorum ben gıdıklanamıyorum :)) yani illa gıdıklamakla ilgili bir işlem yapılacaksa ben gıdıklayan olayım kujuma gıdı gıdı yapayım:))Ya ben bir yerde lahana sardığını okumuştum. Zeytinyağlıysa koşa koşa sana gelcem haberin olsun.

  13. polyanna 69

    çok alıp ,temizleyip buzluğa atıyorum.şimdi tekrar yıkadım.salata malzemelerini suya koydum geldim.artıkın pişirmeye gidiyorum.başımızla beraber semyıl..sen bizi layık gördükten sonra ne demek..embir meselesine gelince seninle hiç konuşmadan anlaşabiliriz.:))))))) süpersin semyıl.. embir bana haber veremiyecek bence de:)9999999))888===777&&&&& !!!

  14. SEMYIL

    :)))))) embir de haklıyım di mi…. şimdi bize caz yapıyorembirimmmm sen benim külahıma anlatt :))))))))))) :)))))Polyannacım layık görmek ne demek sen o kocaman gönlünle önüme peynir ekmek versen bayılırım ama hamsi olursa hele birde yanında salata Offfff Off:))))şimdi Yamalıbohçanın “kottan plaj çantası “yazısına gidiyorum. orda parti hazırladım :))) haydi gelin..embir sende musait olunca gelirsin:))))))))

  15. Rosamary

    oo muhabbet koyulaşmış:))polyanna ablacım ben gıdıklayamam kimseyi ya hoş o mesele geçmiş ama neyse:))) ben daha gıdıklamadan kendim gülerim :)))geçen gün de biz yedik hamsiyi annem saolsun çok güzel yapar buradakiler bilmiyor hamsi yapmayı patates gibi yağın içine boca ediyorlar:))))

  16. embir

    polyannacım bildiğim balık türlerinin arasında hamsi var allahıma şükürler olsun:) Ben karada yaşayanlar konusunda cahilim, neydi ya o ayı ile fili mi karıştırmıştım? Hatırlayamadım. Az önce yemeğimizi yedik, az sonra da arkadaşımıza gidicez. Döndüğümde muhabbet ediyorsa aranıza katılırım.Öptüm hepinizi, sema abla özellikle de sizi:)

  17. polyanna 69

    rosacığım sen bir tanesin valla.senin yerin başka.bu embir çok beter.SEMYIL görüyosun di mi?adamı avucunun içine almış,kendini gıdıklattırmıyor bile.çok cadı bu çok cadı.adam gel desen geliyor git desen gidiyor.biz embire gününü gösterdik diye burda kıs kıs gülerken,o kocayı aldı gitti.:)bi de döndüğümde görüşürüz demiş.hanımlar çekip çekip gidiyorlar…biz nöbetçi eczanemiyiz,cumartesi gecemizi bunlarla geçireceğiz.bunlar çok fena bunlar=)

  18. SEMYIL

    :)))) ilahi polyanna senin bu yorumlarında beni güldürüyor.napalım işte (kendi adıma konuşuyorum) bize de sadece hizmet bekleyen düşmüş :( :)) güleyim mi ağlıyayım mı bilemedim.olsun arada nöbetçi kalmakda güzel be polyannacımmm:))Embir meselesine gelince tekrar , onlar anlaşsınlar yeter vallahi şimdiki gençleri ve ilişkileri gördükçe içim sızlıyor.aman nazar değmesin hep mutlu olsunlar da, onlarda20 li 30lu yıldönümlerini kutlasınlar. bunun için biraz cadılık gerekiyorsa da yapsınlar valla….canım embirim bende seni öpüyorum:)))

  19. SEMYIL

    Embircim inşallah bunları da görürüm :)))) Gel polyannacım ikimize de kahve yaptım nöbetteyken iyigider:))) istediğini seç :))

  20. embir

    sema ablam polyannacım ben geldim, cadı cadı tv izliyorum:))tekrar sema ablacım aminnnn diyorum.

  21. polyanna 69

    bak çok kıymetli bir yazı gönderdim.şimdi ben gidiyorum. eğer yazı ben gelene kadar yayınlanırsa sen bi ilgileniver.şöyle polyannacığım falan yaz,duygu içerikli olsun,damardan..öyle eline sağlık meline sağlık istemiyorum.sana zahmet gelenle gidenle de bir ilgileniver,ben gezmeye gidiyorum=)sen de kuş varda millette ördek mi var?şöyle ankaranın yüksek sosyetesiyle bir bruncha götürecek beni. akşamada ankara gecelerine akarız artık.ordan da safiye-faik in çorbasından içmeye gideceğiz.sen yemek pişir,lahana falan sar kujuna..etli olsun.. enişten:) sağolsun” policiğim çok çalışıyorsun seni bir gezdireyim “dedi de..

  22. mrb bu koltuk hazır diil dimi bende istiorum nasıl yapabilirim yada nerden temin edebilirimm yARDIMCI OLURSANIZ SEVİNCEM

Bir cevap yazın

Paylaşırsanız çok makbule geçer:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
embir

Keçeler, ipler, boyalar kısacası renkler, eğlence, tasarım, yaratıcılık işte ben embir :)