Pazar, Aralık 4, 2016

hapşuuuuu

9

Burada birbirinden değişik peçete/mendil kutuları için kılıflar var. Oldukça esprili çalışmalar yapmışlar değil mi? Nasıldı hatılıyamadım ama sonu burnuma kaçtı hapşuuu hapşuu diye biten bir şarkı vardı ilkokul 1’de öğrenmiştik bu çalışma bana onu hatırlattı:))

9 YORUMLAR

  1. canınız sıkkınken ya da duygusal bi film izlerken ağladığınızı ve özellikle maymunun burnundan peçete alırken maymunla gözgöze geldiğinizi düşünsenize.siz ağlıyosunuz o size bakıp pis pis sırıtıyo.sinirimden ağlamayı geçtim böğürürüm ben:)

  2. var sende bu diyorum embir..-var sende bu..böyle yaratıcı,sıradışı,hep bir yerlerinde espirisi olan şeylerisen bulup getiriyorsun…:))bulabilirsem mutlaka alıcam yada almak için araştırıcam böyle bir peçetelik..çok beğendim…

  3. :)) diamond and rust (isim uzun olunca ctrl c ctrl v yapmak durumda kaldım) sen yazınca hatırladım ama bizimki biraz daha değişikti.Silgim yok kalemim yok,Sınıfta kaldım haberim yok.Çarşıya gittim, acı biber aldım.Burnuma kaçtı hapşuu hapşuu :))Hatırlattığın için teşekkür ederim.O kel ve sakallı olan Shakespeare :))Aydın gelini teşekkür ederim.