Cumartesi, Aralık 3, 2016
Her Eve Hello Kitty

25 YORUMLAR

  1. Bişi soramak istedim .Yazıların çıkması uzun zaman mı alıyor yoksa ben bişileri yanlış mı yaptım.Malum unutmuşum da…..

  2. HEP MEREK ETMİŞİMDİR NALAN ABLA SEN BİLİRSİN…KORDELA MI?KURDALE Mİ?KURDELA MI?BEN EN SONDAKİNİ KULLANIRIM HEP TEEbiltanın dediği gibimi yoksaKURDELE Mİ?

  3. sayın biltan köprülerin altından çok sular aktı..çalıştım çabaladım koskoca editör yamağı oldum..yazzı yayına alma işlerine ben bakıyorum artıkın.. bu da şu manaya geliyor: çuku yoksa yazı da yok.

  4. OOOO Abla büyüksün.Olacağı buydu zaten.Tebrikler.Ama bak bilmişim de sormuşun sanki.Hayır diyorum ki bişileri yanlışmı yaptım.Unuttuk tabi.Linki yanlış yapıştırıyomdur falan filan.Bi kahve yapsam zat-ı alinize… ha nasıl olur iyi gider bilgisayar başında….

  5. Abla, o bahsettiğin erkek kedilere şapka değil , kuyruklarına teneke bağlamak lazım, hem de kurdelalı…bu resimdekiler çok hanımdudular ama yaa,teşekkürlerpaylaşım için.

  6. nedukcum, çok güzel bir konuya değinmişsin.hoş benim çok yazım yok:) ama ilerisini düşünerek verdiğinfikir süperrrr…:)yönetimin özelliklede saat 12 nin bu konuyu dikkate alacağına inanıyorum.saat 12 cim ,ben de o kadar çikolata içini bayarsa diye sana içecek birşeyler getirdim. hangisini arzu edersen buyur afiyet şeker olsun. :)))

  7. Neduk ablacım valla fikir güzel, olsa iyi olur ama benim yazılar çok olunca bu beni kesmes :)) Şöyle yapsak bir menü daha olsa orada da bizim okumadığımız ama bizim yayınladığımız çalışmaların yorumlarını görsek nasıl olur :))

  8. ehehehe yau ablam naaaptın ya :) çok hoş billa..elimde olsa bu nazik rüşvet karşılığında siteyi yeni baştan inşa ederim. ancak maalesef ben pis bir editör yamağıyım..sitenin sahipleri var ben sıradan üyeyeim işte..neyse efenim yardımcı olması açısından şöyle birşey demek isterim: hesabınıza girin..açılan sayfanın en altına kadar inin..orada “yazdıklarımı takibe al” rss olayına tıklayın. canlı yer imi ekle diye bir pencere açılır.. o kutu içindeki “burada oluştur” un devamında “yer imleri menüsü” yazar hemen yanındaki oka tıklayın ve “yer imleri araç çubuğu dizini ” işaretleyin.. tarayıcı da http://www.. diye yazdığınız yerin hemen altında rss marifetorg işareti çıkar..oraya tıklayınca yazılarınız çıkar. yeni bir yorum varsa çengelli iğne görünür. selamlar.haa bu anlattığım firefox içindir. explorer, opera vs için bilemiyorum denemek lazım ..tekrar selamlar

  9. kondor diyor ki;BENİM EVDEKİ KEDİ 38 YAŞLARINDA BİR ERKEK ONA TAKTIĞIMI DÜŞÜNEMİYORUM BU ŞAPKAYI. AY İNANMIYORUM REZALET.

    ben bunu nasıl kaçırmışım yaaaaaaaaa:)))

  10. abla şimdi cifle sileceğiz deseeem berbat bir öneri olur, “bilmiyorum valla” demek te işime gelmiyor :) kalsın abla onlar orda naapalım artık ..

  11. sanıyorum o resimleri silme imkanı olmayacak, nasıl ki url ile resim ekleden resim eklediğinizde, eğer o adresteki resim kalkarsa, marifette de resim gözükmeyeceğinden, imaj arşivindeki resimlerin silinmesi yazılardaki resimlerin silinmesi anlamına gelecektir. Tabi eğer yazılarda kullanmadığınız fazladan resimler varsa onları yönetim silebilir ama bu iş tektek bayağı uğraştırır. Bu yüzden hepsi kalacak gibi görünüyor.

  12. ne yazık ki bu isteklerinizi şimdilik yerine getiremiyoruz. imaj arşivinizin kalabalık olmasının size zararı yok, o nedenle dert etmeyin. yorumları da yine bildiğimiz yöntemle takip ediyoruz şimdilik. olumlu yanıt veremedim ama yine de bu tarz teknik sorularınızı kesin cevap almak için yorumlarda değil de bilgi@pilli.com adresine yazarak sormanız daha iyi olur. yorumların çoğunu kaçırıyoruz zira. bu arada sevgili saatoniki, lütfen yardımcı editörüme “pis editör yamağı” demeyin rica edeceğim :) teknik yetkileri kısıtlı olsa da saatoniki her zaman uzaktan bize destek vermiştir, editör değilken bile yorumlarda elinden geldiği kadar (burada yaptığı gibi) herkese yardımcı olmuş, uzun açıklamalar yapmıştır. zaten kendisine editörlük teklifinde bulunmamın esas nedeni de odur. o nedenle bir kez daha teşekkür ediyorum huzurunuzda sevgili yardımcı editörüme :)