İlk Cemre Ne Zaman Düşecek?

-

Yanılmıyorsam ilk cemre Şubat sonuna doğru düşecek. İlki havaya, ikincisi toprağa ve sonra suya…Benim gönlüme cemreler çoktan düştü…:) İşte bunlar da bu cemrenin doğurdukları…

27 yorum gelmiş

  1. renklitasarimlar

    Sevgili Fadis, evet, orijinal Renkli Tasarımlar tasarımıdır.;-)Bunları internet sitelerinde yayınladığımızda fikri ve sınai mülkiyet hakkı doğuyor, o yüzden özellikle belirtiyorum.:)Sevgili Nalana, çok teşekkür ederim. Geçen gün size özel mesaj göndermeye çalıştım, bir türlü açılmadı sayfa. Fırsat bulmuşken belirteyim; bir yorumunuzda yanlış ifade kullandığınızı yazmıştınız. Ama inanın benim açımdan hiçbir uygunsuzluk yoktu. Sizin gibi nazik birinin yanlış ifade etmesi söz konusu değil bana göre.:)Sevgilerimle…

  2. sserapp

    İlk cemre bugün düştü havaya. Akşam takvimde okumuştum :) Şahane yastıklar bunlar. Bence bunlara yaslanılmaz, seyredilir.Sitenizi ziyaret ediyorum yorum yapmak için bakınıyorum ama yorumlara kapatmışsınız. Buradan yazayım, Motto Dergisinin röportajı için sizi tebrik ederim.

  3. findikkurdum

    sitende de görmüştüm.tekrar yazayım,tasarımlarının hepsi çok çok güzel.inş emeğinin ve yeteneğinin karşılığını her zaman alırsın.bunlara da bayıldım.zaten içinde bordo,mürdüm tarzı bi renk varsa bitmiştir benim için :)sevgiler..

  4. nalana

    aaa postaneden ileti kabul etmiyoryukarda yazma şeklini verdiğim gibi göstermedi ama girip bakınca yaparsın

  5. nalana

    canım,hesabıma girip değiştiri tıkla ,imza bölümüne blog adınıyazarak kaydedersenyorumlarda tıklandığında doğrudan sitene ulaşılıryoruma yazmaya çalıştım link şekliyle görününce buradan denedim

  6. nalana

    amanın yazdıklarım sildiklerim söylemek istediklerim birbirine karıştıbilmem ne yazmak istediğimi anladın mı?

  7. renklitasarimlar

    Sserepp, bence de bugün düşmüştür çünkü bütün gün dışarıda ince bir hırkayla dolaşmama rağmen sıcak bastı.:)Beğendiğin için teşekkür ederim. Blogum yorumlara kapalı ama sağ sütunda pek belli olmasa da bir Ziyaretçi Defteri koydum. Oradan yorumlaşıyoruz ziyaretçilerle.:)Fındıkkurdum, teşekkür ederim. Temennilerin için de “Amiiin!” diyorum.:))Glin, Esinseli Deborah, Adadenizi çok teşekkür ederim. Beğenilmesinden çok memnun oluyorum.:) Deborah, benim de aklımda 26 Şubat kalmış ama artık cemreler de şaşırdı ne yapacaklarını.:PNalana, evet karışık gözüküyor ama anladım sanırım.:))) Bir deneme yapınca gerçekten anlayıp anlamadığımı anlayacağım. Ne dedim ben?:/Racine, YamalıBohça, Acemi Hobici(gözüne ne oldu bu arada?:)), Dendenak çooook teşekkür ederim.:) Şimdi ben bu gazla gidip yeni yastıklar yaparım, böyle kırlı bayırlı, hatta piknikli salıncaklı…:)

  8. banuca

    Ah ah sona kalmışım bu güzelim desenler için seni tebrik etmekte…. Anadolu- Türk motiflerine hayranlığım malum, yanılmıyorum değil mi? Çok güzel uygulamalar, ellerin dert görmesin…

  9. sybella

    Çok şık ve dekoratif olmuşlar, ellerine sağlık arkadaşım. Lale modeli bana da banu ablam gibi eski motifleri hatırlatıyor. Senin fikirlerine hayranım zaten, sitende de incelemiştim bu yastıkları, çok güzeller.

  10. renklitasarimlar

    Banuca, ben de Türk motifleri çalışmak istiyorum ama bunları keçeden kesmek o kadar zor ki, bu işi ancak Nalan Hanım yapar bence.;-) Bu desenler tamamen benim aklıma gelen ve elime yansıyan desenler ama etkilenmemiş olmam mümkün değil. Teşekkür ederim beğendiğin için…Sybella, çok teşekkür ederim, çok naziksiniz.:) Lale’yi her ne kadar birçok konuda olduğu gibi yabancılar sahiplenmeye kalksa da, lale bizim kültürümüzle kullanılmaya başlamış bir motiftir. Ama Hollandalıların bunu çok güzel geliştirdiği de bir gerçek. Eee, sahip çıkamazsak böyle olur işte!

  11. nrhnmrl

    Dünden beri yorum yazıyorum hata veriyor demin yine hata verir diye yazdım hata vermedi inanamıyorumNeyse umarım bu sefer kabul görürinanılmaz güzel olmuş renklitasarımlar çok güzel görünüyor ellerine sağlık insan bakmaya doyamıyorsıcak sever bir insan olarak cemrelerin düşmesine çok seviniyorum sayende gözümüz de gönlümüz de ısındı

Bir Cevap Yazın