İncili kına tacı

-

kina-taci-kirmizi-keceden-kina-hediyelikleri-8
Merhabalar. Kına tacının hazırlanması hem keyifli hem de sonuç ortaya çıkınca mutlu olduğum bir uğraş benim için. İlk kendi kınamda yapmıştım, sonra sırasıyla yakın arkadaşlarıma ve arkadaşlarımın arkadaşlarına yapmaya başladım. Her yaptığımda kendi kına heyecanımı tekrar tekrar yaşıyorum. Yapımı zevkli, görüntüsü muhteşem bu kına taçlarını ilk önce desen programında çizimini hazırlayıp lazerle kırmızı keçeden taç kesip etrafını nakışla sarıp, sim iplikle isim yazdım. Uçlarına silikonla inci yapıştırdım, tülü önce taca dikip sonra keçeyle tacı silikonla yapıştırdım. En son da beyaz şeffaf kurdeleyi kenarlardan sarkacak çekilde silikon yardımıyla tekrar yapıştırdım ve sonuç muhteşem.

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Alala Tasarım Atelyesi

El Sanatlarına merakımı lisede farkettim lise bitince Beyoğlu olgunlaşma enstitüsü nakış bölümüne kayıt oldum orada gördüğüm 2 yıllık eğitimin sonunda desinatör olarak nakış atölyelerinde çalışmaya başladım halen desinatör olarak çalışıyorum nakış ve lazer desenleri çizip sipariş üzerine keçeden lazer kesim el süslemeli Amerikan servis takımları,kapı süsleri,kına taçları çantalar vb. ürünler hazırlayıp,renkli kişiliğimle uyum sağlayan rengarenk keçelerle sipariş üzerine müşterilerime keyifle hizmet sunuyorum..

Kına gecesi tacı, koyu kırmızı

| | 0 Yorum

Bekarlığa veda aksesuarı kına tacı

| | 0 Yorum

Kına gecesi aksesuarları

| | 0 Yorum

Kıpkırmızı bir keçe gül

| | 2 Yorum

Kına mumu ve tacı….

| | 0 Yorum

Yeni Taçlarım

| | 7 Yorum