37 yorum gelmiş

  1. nokturn

    zeliss harika bir siteymiş çok teşekkürlerben buna bayıldımm bayıldıımmm…sayın 12 kolonyağınızdan alabilir miyim??

  2. embir

    oh çaylar bitti şimdi de şaraba mı başladınız? Ya neden ben yokken içecekler höpürdetiliyor? cık cık cık. Yemeğimi yedim ve yorumları okumaya başlıyorum. Bakalım bütün gün neler olmuş. Kulaklarım çınladı zaten :)) Bende akşam yemek sonrası bir kadeh şarap alsam bitti mi yoksa?

  3. embir

    oh evet evet meyveli şaraba bayılırım. Karadut olsun lütfen :)) ay sevindirik oldum. Çayımı da sen vermiştin zaten.

  4. zeliss

    unutuldu birer birer eski dostlar eski dostlarşerefeeeeay şaşırdım sanırım çok iş yapınca sapıtıyorum ben :)

  5. asyayaren

    benim yazı varya btugan keneli çanta yazısıkeneli çanta diye koca başlıkla on marifete yazı ekledimmi ekledim benim evin banyosundan kene çıktımı çıktı ben bir güzelakşama kadar üstüne örtü örtüp benimkine analiz ettirmek için beklettim mi bekletim akşam eşim yok bee bunun neresi kene deyip elindeki bezle çatırrrttan ezdimi ezdi ben güneşe doğru nun gönderdiği linkteki keneleri görünce o banyodakinin kene olduğuna kesin kanaat getirdimmi getirdim oy oy oy kaşınmam işte ondannnnn:)

  7. zeliss

    bugün harbi harbi içtim yahu :) gerçi bu kadehlerden değildi benimkisirakı bardağıydı resmen :)neyse yarasınnnnn

  8. evet sanırım altın bende kıyamazdım bunları kullanmayaama örgü olanlarda çok şık duruyorçeyize birer tane ördürsek iyi olacak :)

  9. esinsel

    arkadaslar yarasin :)) kadehler gercekten cok guzel.benimde, raki kadehleri iciin yaptigim bir calismam var.kac zamandir ugrasiyorum duzgun bir fotografini cekemedim.basardigim zaman paylasirim sizlerle.

Bir Cevap Yazın

Tığ işi telefon kılıfı örgüsü

| | 0 Yorum

Tığ işi lavanta kesesi nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Tiğ işi kese nasıl örülür?

| | 2 Yorum

Tığ işi kutu süsleme

| | 0 Yorum