Kalpli parti süsü yapımı

-

pasta süsleri
Kalpli parti süsü yapımı aynı zamanda pasta süsü olarak da kullanabileceğiniz çocuğunuza ya da sevdiklerinize kendi ellerinizle hazırlayacağınız bir çalışma. Eviniz için dekoratif obje olarak kullanabilirsiniz, mesela balkon ya da bahçesi olalar saksılarını süslemek için de benzer modeller hazırlayabilirler.

Kalpli parti süsü nasıl yapılır, hangi malzemeler kullanılır?

Gerekli malzemelerimiz; tel, ip (pastel tonlarında bir ip tercih ettim ben), şart değil ama olursa ne ala=küçük mandal, kağıt, makas ve keçeli kalem.

Telimizi fotoğraftaki gibi kalp şeklinde büküyoruz. Ben tamamen elle yaptığım için bağlantı yeri yamuk oldu biraz, karga burun kullanarak çok daha düzgün bir sonuç alabilirsiniz. (Ben karga burnu atölyemde unutmuşum, bugün Pazar diye üşendim gitmeye :))

Sonra beyaz kağıttan flama şekli kestim. Düz olması hoşuma gitmeyince pembe kağıttan fotoğrafta görmüş olduğunuz gibi kesip, tek tek tutturdum ip üzerine flama şekillerini. Siz düz sevdi iseniz ne ala ;) Eğer elinizin altında ya da çocuğu olanlar varsa onun kalem kutusunda vardır mutlaka, tırtıklı makas varsa, kağıtları flama şeklinde kesmek çok daha rahat olacaktır tabii.
Keçeli kalemlerle üzerine love yazdım, siz ne isterseniz onu yazın, harf sayısına göre flama kesin. Doğum günü pastası üzerine süs olarak kullanacaksanız isim yazmak daha anlamlı olur.

Flamalı ipimi de tele düğümledim. Ben daha şirin olsun istediğimden minik mandallar taktım iple telin buluştuğu noktalara. Şart değil tabii ki, zevkinize göre. Minik mandalları da desenli yapışkanlı bantlarla süsledim. Mandalları boyamak da sevimli bir sonuç verecektir. Zaten ufacık şeyler hemencecik kururlar da.

Bana profilimden ulaşarak soru sorabilir, diğer el işi, kendin yap ve hobi işlerimi görebilirsiniz.

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Vosvos temalı doğum günü parti süsleri

| | 0 Yorum

Aslanlı 1 yaş doğum günü tişörtü

| | 0 Yorum

Hello Kitty’li doğum günü süsleri

| | 0 Yorum

Mickey Mouse temalı doğum günü süsleri

| | 0 Yorum

Harika Kanatlar doğum günü tişörtü

| | 0 Yorum

Doğum günü ve bebek mevlüdü parti süsleri

| | 0 Yorum

Şirinler aplikeli aile tişörtleri

| | 0 Yorum

Angry Birds doğum günü tişörtü

| | 0 Yorum

Safari temalı doğum günü partisi hazırlıkları

| | 0 Yorum

Erkek çocuklara keçe Spiderman tacı

| | 0 Yorum

Sirk temalı doğum günü süsleri

| | 0 Yorum

Çiçek temalı doğum günü süsleri

| | 2 Yorum

Keçe aplikeli doğum günü takımı

| | 0 Yorum

Keçe Hello Kitty çocuk tişörtü

| | 0 Yorum

Kelebekli doğum günü tacı

| | 0 Yorum