Kanaviçe bisiklet işlemeli kolye

-

Kanaviçe bisiklet işlemeli kolye modeli. Hem spor hem günlük kombinlerle rahatlıkla kullanılabilecek özellikle gezmecilerin çok hoşuna gidecek ve bana göre de özgürlüğün ifadelerinden biri olan çarpı işi bisiklet nakışlı kolye modeli çok tatlı oldu. Mor püskül detayı ile de süsledik.
Hem püskül hem bisiklet her renkte çalışılabilir, kullanıcının zevkine göre işliyoruz etamin takıları. Kanaviçe işlemeli kolye, broş, küpe gibi takıların zevkinize ve tarzınıza göre hazırlanıp, her türlü kıyafet ile kombinlenebilecek şekilde işlenebiliyor olması en güzel yanı.
Bence sevgiyle yapılan her iş çok ama çok güzeldir, ben de ürünlerimin her bir ilmeğini sevgiyle ve hayranlıkla yapıyorum bu yüzden gideceği yere mutluluk götürmesi en büyük temmennimdir.
Sevgiler …

HAYATI TÜM RENKLERİYLE YAŞAMAYA ÇALIŞAN EN SEVDİĞİ ŞEY BALONLAR Bİ DE HOBİLERİ OLAN BÜYÜMEMİŞ KOCA BİR KIZ ÇOCUĞUYUM. DOSTLUĞA VE AŞKA TÜM KALBİMLE İNANIRIM. HER ŞEYİN ÖNCE EN İYİSİNİ GÖRMEYE ÇALIŞIRIM DARBE YEMEKTEN KORKMAM BİLİRİM Kİ KORKARAK YAŞAMAK HİÇ BİR ŞEYİ DEĞİŞTİRMEYECEK. BU YÜZDEN SLOGANIM SEV SAY MUTLU OL....

Bir Cevap Yazın