Kart-Kuzu-Magnet Etkinliği

-

Daha önce şahane kartlar ve bir duyuru şeklinde başlattığımız ama ramazandaki yoğun sıcaklardan dolayı kurban bayramına ertelediimiz etkinliğimiz için bir kaç güzel örnek buldum.

işte burda gördüm

97 yorum gelmiş

  1. aman aman bunlar cok güzelmiss ya:)) ben kurt-kuzu yapmıyorum haberiniz olsun kızlar. ben doldururum icini elyafım var alya.

  2. alya nurten torum diyor ki;aferin kızım.ben aslıya kaplumbağa örüyorum.yeşil ve fiyonklu kendisi elyafını doldurucak.

    kaplumbiş:(

  3. aslimavi diyor ki;aman aman bunlar cok güzelmiss ya:)) ben kurt-kuzu yapmıyorum haberiniz olsun kızlar. ben doldururum icini elyafım var alya.

    tmm yapma ciciş, alya benimde var elyafım:)

  5. Bende geldim ama etkinliği tam anlayamadım ne öreceğiz kızlar bana da anlatın.Kuzuların hepside çok güzel bu arada

  6. seve seve mavişim yerim valla:))kızlar kart etkinliği olarak başlattık sonra alyanın fikri ile kalıcı birşeyler olmasını istedik ve hatıra olacak küçük şeyler yapmaya karar verdik.kitap ayracı magnet ve aklınıza gelebilecek herşey.umarım anlatabilmişimdir.

  7. evet nesli kağıdı kimsenin uzun süre saklıyacağını düşünmüyorm.burda yapılan kart etkinliklerinde yapılanları başka arkadaşlar kartı attım üstündeki süsü kullandım filan demişler o yüzden bide kağıt parçasıyla uğraşmayalım

  8. ben seramik hamurundan kaplumbağa yaptım,soonnraa alyacığıma mantardan mantar :) magnet yaptımmm.. sonra 5 tane tavuk magnet yaptım.. eee… seramik hamurundan baykuş yaptım, daha fikirlerim var:)))

  9. :)))))))) he valla şarabın mantarından yaptm. başka nerden bulcam mantarı ayol:)) ama ben içmem içmeeeeeeeeeem içmem

  10. ay ben hiç sirkede görmedim. taaa ne zamandır saklıyordum şarap mantarını. işe yaradı. çok güzel oldu. resim çekmedim daha. kaplumbağa da boyanıp verniklencek.

  11. ben saklıyorum kartları valla.onların bi kutusu var onun içine koydum duruyor:)bende herkesinkini öğrenip öyle yapmaya başlayacam.malum fırına atmam gerekiyor toptan pişirecem:)

    tşkler cnm etkinlik baladı devam da ediyor:) ramazan bayramı için yapacakken oruç herkesi caydırdı kurbana attık. Amigurumi şartı yok herkes gönlünden kopanı mesela alyanın örgüsü iyi o örgüden bişeyler yapıyo, nesim fimocu o fimoyla yapmak istedi herkes yapabildiğini beni sorarsan neyse sorma ben bişey bilmem ki:)) katılabilirsin yapmak istediklerinle adres alışverişi yaparak

  13. nazesen diyor ki;Bende geldim ama etkinliği tam anlayamadım ne öreceğiz kızlar bana da anlatın.Kuzuların hepside çok güzel bu arada

    abla kurban bayramı için önce kart fikriyle çıktık sonra kalıcı olsun diye minik magnet tarzı şeylere çevirdik elden ne gelirse üsttede dediğim gibi. Katılman bizi sevindirir. Kuzuları beğenmene sevindim bu arada:)

  14. hayırlara çıksın:)) güzel göründüğümüze göre tersi çıkar ya rüyaların .. çirkin olcam sanırım:(

  15. bu arada ben de hep rüyamda alya yı görüodum .. daha burda yeni yeni konuşurken .. gerçekten buluştuk , malum olmuş bana:)

  16. ya atarım çıglık o ayrı:))))))))))hepinizin eline bi bez biriniz yerlere biriniz camlara cnm arkadaşlarım benim:)))))))))))))

  17. Aaa hiç hazırlık sıkıntısına girmiyor bak pasta meşrubat bizden temizlik bizden neyse ben gecikcem zaten:P pastaya yetişirim:)))))))))

  18. arkadaşlar söylemeyenler bana istediği modeli bildirirse artık yapmaya başlayacağım.malum fırında pişecek daha topluca pişiriyim diye bekliyorum.mavişşşşş sende:)))

  19. Arkadaşlarım, canlarım kart-kuzu magnet etkinliği diye bi fikir atıp sonra devamını getiremediğim için katılan arkadaşlar1) mavisofra2) aslimavi3) alya nurten torum4) pinkly5) minihobi6) bellinda7) aloneness8) xvaveylax9) celebi7410) aymehepinizden özür diliyorum. Listedeki arkadaşlar hala listemde olup gecikmeli etkinlik olacak benim için. Özel nedenlerden dolayı malzeme temin imkanım olmadı sonrasında da sağlık problemleri nedeniyle zamanım olmadı. Zaman zaman yaptıkça göndereceğim. Canlarım sizde birer hatıram kalmasını ilerde de güzelliklerle anmanızı umuyorum. Herkese teşekkür ediyorum. Sevgiler..

  20. hehe sen diger etkinlik yazına bak şekerim ben orda hatırlatmıştım :D:D bu duygulu yazmandaann dolayı ben seni affettim en güzel hediye geri gelmen:))))))))))))))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Amigurumi yavru fare yapımı

| | 0 Yorum

Örgü kedi anahtarlık yapımı

| | 0 Yorum

Örgü kordon fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Amigurumi fare nasıl örülür?

| | 4 Yorum

Amigurumi koala yapmayı öğreniyoruz

| | 2 Yorum

Amigurumi bebek yapılışı

| | 0 Yorum

Video: Amigurumi horoz yapımı (beden)

| | 0 Yorum

Video: Amigurumi Örgü Çilek Yapımı

| | 0 Yorum

Amigurumi elma yapımı

| | 0 Yorum

Motifli örgü top yapımı videolu anlatım

| | 0 Yorum

Amigurumi örgü kedi tarifi

| | 0 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak kedi tarifi

| | 0 Yorum