Karton çantada magnetli doğum hediyelikleri

-

Karton çantada magnetli doğum hediyelikleri hazırladım. Mevlitlerde veya hastane odalarında gelen misafirlerinize hediyelik edilmek üzere hazırlandılar. İstenilen renklerde yapılabilir tabii, bu çalışmada pembe ve mavi tonlarının uyumu kullanıldı.
Gelen misafirlerinize hediye olarak dağıtılmak üzere, üzerinde bebeğinizin isminin ve nazar duası yazılı olduğu magnet süslemeler misafirlere hatıra olarak dağıtılmaya çok uygun ve şık bir alternatif. Tercihe göre gold rengi de yapılabilir, bu örnekte gümüş renk hazırladık.
Magnetlerin dağıtım kolaylığı açısından karton çantalarımızı da hazırladık, üzerine isteğe göre isim, tarih vb. yazılabilir.
Pileksi üzerine istenilen isim, tarih vb. yazılabilir. Bu örnekte pleksi melek kanatlı çocuk şeklinde kesildi, alt kısmı da ortası parlak taşlı mavi kumaş çiçek ve pembe püskül ile süslendi.
Karton çantalara pembe etiketler dışında bir de minik inci boncuk süslemeli pembe kurdeleden fiyonk iliştirdik. Cici bici bir takım oldu.
Magnetin kullanım yelpazesi de oldukça geniş. Doğum hediyeliği, doğum günü partileri, bebek mevlitleri ve diş buğdayı partilerinde gelen misafirlerinize anı olması için hediyelik olarak dağıtabilirsiniz.
Karton çantada magnetli doğum hediyelikleri  ile fikir arayışında olanlar için yardımcı olabildiğimi umuyorum.

Herkese kolay gelsin

Diğer çalışmalarımızı görmek ve bana ulaşmak için oykulutasarimlar adıyla sosyal medya hesabımızı takibe alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

oykulutasarimlar

Pembe magnetli mevlüt hediyelikleri

| | 0 Yorum

Keçe anahtarlıklı doğum hediyelikleri

| | 0 Yorum

Keçe melek kanadı bebek şekerleri

| | 0 Yorum

Kokulu taş bebek şekerleri

| | 0 Yorum

Keçe arı magnetli bebek şekerleri

| | 0 Yorum

Filli balonlu magnet – bebek şekerleri

| | 0 Yorum

Melekli bebek mevlüt hediyelikleri

| | 0 Yorum

Mika kutuda bebek şekeri

| | 0 Yorum

Sarı saçlı bebek magnet

| | 0 Yorum