Çocuk kıyafetlerine keçe aplike fikri

-

cocuk-kiyafetleri-icin-keceden-aplike-fikirleri
Çocuk kıyafetlerine keçe aplike fikirleri… Ne demişler çocuğun yediği helal giydiği haram. Ne de güzel söylemişler değil mi? Çocuklara alınan giysiler ya küçük gelip giyilmiyor ya da hemen eskiyor. Bebekliklerinden beri elimden geleni yaptım çocukların giysilerini uzun süre giydirmek adına. Bu kazağı da çok severek almıştım ama daha eskimeden, küçülmeden kolunda delik olduğunu görünce bir hayli üzüldüm ve daha önce burada yaptığım gibi bir çözüm buldum, keçeden aplike yaparak kamufle ettim. İlk önce keçelerimi üstüne koyarak ne renk yapmam gerektiğine ve sonra da ne yapacağıma karar verdim. İstediğim şablonu daha sonra da kullanmak adına asetat kalemi ile asetata çizdim. Tüm çizgi detaylarını makina dikişi ve keçe kullanarak yaptım. Son olarak delik olan yere dikerek kazağımı yeniledim. Artık kazak çocuklar tarafından daha çok rağbet görmeye başladı. Sade giysileri de aynı yöntem ile renklendirebilirsiniz….

Bir Cevap Yazın

Sevtap Uçar

31 yıldır evlat, 9 yıldır eş ve 5,5 yıldır ikiz annesiyim. Oğullarıyla zaman geçirmekten hoşlanan, ören, boyayan, diken,  işleyen ve her şeye meraklı 7 yıllık blog yazarıyım :)