Keçeden mor laptop kılıfı

-

kece-mor-baykuslu-laptop-kilifi-modeli
Çok basit olarak kendimize bir laptop kılıfı hazırlayabiliriz. Bunun için dilediğimiz renk ince ve kalın keçe ve koton iplik gerekli. Ayrıca bir dikiş iğnesi, tığ, cetvel ve makasa ihtiyacımız var. Çizmek için sabun ve biraz da hayal gücümüz varsa süperiz biz bu güzelliği yapabiliriz.
Önce kalın keçe parçamız ile laptopumuzun 8cm fazla ölçüsünde ana parçamızı keseriz.
Sonra dilediğimiz şekilde üzerine süsler yapabiliriz. Bunun için internette birçok desen bulup ince keçe parçalarıyla şirin şeyler kesebiliriz.
Birleşimi ister iğne ile, ister tığ ile yapabilirsiniz. Ben bu modelde iğne kullandım.
Gelelim püf noktalarına; ölçümüz mutlaka laptop ölçüsünden en az 8cm fazla olacak çünkü keçe kalınlığı ve kenar birleştirme dikişi kılıfımızı küçültür.
Üzerine yapacağımız süsleri kılıfı birleştirmeden önce dikmeliyiz. Çünkü sonradan dikmek çok zor olur.
Kılıfı dikmeye ilk önce ağız kısmından başlarsak çok iyi olur, daha sonra zorlanmayız.
Bunlara dikkat edersek hem güzel bir koruyucu bir kılıfa sahip oluruz. Hem de zevkli zamanlar geçirebiliriz.

Not; Bu paylaşımı becerebilirsem çok cici bir tablet kılıfı yapıyorum onu da paylaşacağım. Güzellikle sizlerle olsun.

1 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Keçe baykuşlu mum süsleme fikirleri

| | 0 Yorum

Keçeden kedili mumluk kılıfları

| | 0 Yorum

Kalp detaylı keçe telefon kılıfı

| | 2 Yorum

Keçeden otobüslü telefon kılıfı

| | 0 Yorum

Keçe kaplı mini not defteri

| | 0 Yorum

Boncuk işlemeli keçe gözlük kılıfı

| | 0 Yorum

Keçeden baykuş figürlü telefon kılıfı

| | 0 Yorum

Keçeden mini dikiş seti

| | 2 Yorum

Kelebekli keçe ajanda kılıfı

| | 0 Yorum