Kelebek işlemeli etamin kolye

-

Kelebek işlemeli etamin kolye modeli. Merhaba. Son derece narin, tatlı mı tatlı etamin kolyem :) Tamamen kişinin zevkine göre renk tonu belirlenebilir. Çok yoğun işçilik gerektirdiğini düşünüyorum (belki kumaşımın dokunuşunun sıklığından da kaynaklanıyor olabilir). Yoğun işçiliğin sonunda çıkan sonuç çok mutlu edici, o nedenle en sevdiğim işleme kolye diyebilirim :) Kelebeğin masumluğu ve zarafetini göz önünde bulundurarak arkadaşınıza, sevgilinize veya kardeşinize hediye edebilirsiniz. Zaten ben de bu kolyeyi en yakın dostum için işlemiştim :) Karda kışta bile insanda bahar havası uyandıran bu kolyeye profilimdeki linklerden ulaşabilirsiniz. Farklı çerçeve ve renk tonlaması ile çalıştığımız kolyelerimin diğerlerini de yazıma ilave ediyorum.

Başka yazılarda görüşmek dileğiyle :)

Bir Cevap Yazın

İktisat Fakültesinden mezun, kendine göre iş bulamamış henüz  yeni bir gelinim :) Kendim için yapmaktan büyük keyif aldığım elişi takılarımı neden gelire dönüştürmeyeyim diyerek başladığım, yapım aşamasında huzurla dolup ortaya çıkan sonuçlarla çok mutlu olduğum işimi çok seviyorum. Sayfama sizi de davet ediyorum. :)

Video: Kanaviçe işlemeli kolye nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Kanaviçe işlemeli kolye yapımı

| | 1 Yorum

Keçeden kalp ve balıklı kolye

| | 0 Yorum

Makara kolye yapımı

| | 0 Yorum

Püskülerden kolye yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklu yılbaşı kolyesi yapımı

| | 0 Yorum

Kristal ve incili kolye yapımı

| | 2 Yorum

İnci kolye yapımı

| | 0 Yorum

En basit kolye nasıl yapılır?

| | 2 Yorum