Kızı Olanlar Buraya:)

-

Ben ilkokuldayken hergün farklı bir saç modeli isterdim annemdem ozaman bu kadar süslü püslü tokalar da yoktu tabi, kadıncağız saatlerce uğraşırdı benle :) Ama şimdi küçük bi kız olsada ben de onun saçıyla ugrasayım dedirtecek bir blog buldum sizin için :)

Yalnızca modellerin değil aşama aşama yapılışlarının da bulunduğu resimleri ve videoları içeren bir site olmuş… Topuz, atkuyruğu, balıksırtı ne isterseniz var :)

12 yorum gelmiş

  1. akoni

    Modeller çok güzel. Ama asıl güzel olan bana annen mi hatırlatmanız saçlarımı örer ve iğne iplikle dikerdi niyesini hatırlamıyorum… Çünkü küçüktüm mm:))

  2. dilevser

    ay bu modeller için çocuk olmak şartmı? harika örgüler var bayılıyorum örgü saçlara.. sırf örmek için hala saç uzatıyorum ben :)

  3. sesiber

  4. dilevser

    ben kalkar annemi uyandırırdım sabahları ilkokulda “anneeee saçımı balıksırtı örsenee :)”Birkere saçım toplarken çok acıdığında “güzel olmak için bazı acılara katlanman lazım demişti” bana, ben de o zamandan belli kokoş sustum :) hala aklımdadır gık demem kuaförde falan :)Bende kuaförde ördürürüm arada yazın..

  5. kondor

    saçımı belki bu kadar modelli olmasada (kalsik sepet örgü mesela yada balık sırtu neyse artık) benle konuştuğunuz bi sırada bile kendi kendime örüveririm. Birde kızım var yani meselem her ikiside değil bu kadar hareketli bir saçı değil normal bir at kuyruğu bile toplayabilecek kadar oturmayı beceremeyen bir kızım var meselem o yani. Bazen öyleki önüne gelen saça takılabilecek bir tel toka için bile evde yalvar yakar off dursa ben neler yapacağımda.

  6. dolunay82

    bendede 2 kız.hepsi çok güzel modeller ama bu modelleri tutacak bir saç ve uslu uslu oturacak kızlar lazım.ikiside bende yok:(kızımın saçları her nasılsa toka tutmaz hiç.zaten kendide duramaz o saçlar yapılana kadar.ona göstereyim bu siteyi belki heveslenir de becerebiliriz yapmayı.

  7. jeliboncuk

    Sesi abla öyle bir tarif etmişsinki acıyı burdan hissettim yani :) bende de olurdu saçını sökersin ama hala saç diplerin acır sıkılıktan :)

Bir Cevap Yazın

Resin nedir? Resin ile nasıl çalışılır?

| | 0 Yorum

Bugün nasılsınız, Arçelik merak ediyor

| | 0 Yorum

Eski plaklardan duvar saatleri

| | 10 Yorum

Kına- henna- mehndi

| | 0 Yorum

ayakkabınızı metalci yapın

| | 1 Yorum

Döner Servis

| | 2 Yorum