Kraft kağıtlarından hediye çantası yapımı

-

kraft-kagitlarindan-hediye-paketi-poset-yapimi
Malzemeler: Kraft kağıt, cetvel, ip, iki renk keçe, yapıştırıcı

Öncelikle kraft kağıdımıza dört tane dikdörtgen çizeceğiz. Bunların hepsi aynı boyda olacak. Enleri ikisinin aynı, diğer ikisinin de birbirleriyle aynı ve biraz daha geniş olacak.
Parçaları kesip çıkardıktan sonra hepsinin altına iki buçuk cm düz bir çizgi çizelim. Bu kısımları katlayalım.

kraft-kagitlarindan-hediye-paketi-poset-yapimi-2

Katladığımız kısmın başından bir cm kadar kesiyoruz ve uzunlamasına olan kenarı da boylu boyunca aynı hizada bir cm kadar katlıyoruz. İkinci kağıdı elimize alıp katladığımız kısım içte kalacak şekilde ve tabandaki köşelerde boşluk kalmadan yapıştırıyoruz. Diğer parçalara da aynı işlemi tekrarlıyoruz.

Bitridiğimizde alttan görünümü aşağıdaki fotoğraftaki gibi oluyor.

Ortasındaki boşluğu kapatacak şekilde kestiğimiz kraftımızı içten yapıştırıyoruz.

Çantamızın kulpunu yapmak için delikler açalım. Sonra ipimizden parçalar keselim ve deliklerden geçirelim. İpin ucuna içten düğüm atmadan önce, deliklerden kaçmaması için kestiğimiz yuvarlak kraftlardan birer tane geçirelim.

Sıra süslemede… Kulpların dışarden görünen kısımlarına altın renginde oje sürelim. Daha sert ve güzel olsun.
Hediye çantamızın ortasından ikişer tane delik açalım. Yuvarlak pembe keçenin üzerine yapıştırılmış mavi keçe kalbin kenarlarından da delik açalım. İpi içlerinden geçirip bağlayalım. Hediyelerimizi bu güzel çantada verelim. Kolay gelsin.

Bir cevap yazın

KirazKahve

Merhabalar ! Kendimden kısaca bahsetmek istiyorum. Sürekli bir şeyler öğrenmek isteyen, yeni bir şeyler yapıp kendini geliştirme coşkusu içinde olan biriyim. Yeni evliyim ve avukat olma yolunda bir öğrenciyim. Paylaşımlarımı blogumda da yapıyorum ve hepinizi oraya da davet ediyorum.

Fiyonklu hediye kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Şık bir hediye kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Dekoratif hediye kutusu yapımı

| | 2 Yorum

Kartondan hediye poşeti yapımı

| | 6 Yorum

Kartondan hediye paketi hazırlama

| | 0 Yorum

Yıldızlarla hediye kutusu süsleme

| | 0 Yorum

Kendin yap hediye kartı

| | 0 Yorum

Pembe kartondan hediye paketi yapımı

| | 0 Yorum

Puantiyeli hediye paketi yapımı

| | 0 Yorum