küçük değişiklikler bazen gerekiyor

-
sadece değişiklik
sadece değişiklik

Bu siyah penyeme , küçük bir değişiklik yaptım.Siyah merserize den bildiğimiz yuvarlak motif ler yapıp, kol taktım. Zaten sıfır koldu. Yakasınada yarım motifler koydum.Hoşuma gitti benim.Ya sizce? Bu penyenin de yarım kolları vardı.Öyle sıkıydı ki içim daralıyordu giyince.Hiç durur muyum hemen bunuda değiştirdim.Ne gerek vardı abla dediğinizi duyar gibiyim.Yaptığım küçük bir değişiklikti sadece…….

BUNADA YAKA  ÖRMÜŞTÜM
BUNADA YAKA ÖRMÜŞTÜM

sadece değişiklik
sadece değişiklik
sadece değişiklik
sadece değişiklik
sadece değişiklik
sadece değişiklik

27 yorum gelmiş

  1. Ben gördüüüüm ne güzel olmuşş insan sıkılınca giyesi gelmiyo ama böyle küçük değişiklikler yenigibi hissettiriyo. Eline sağlıkk. Ben de siyah yazınca şaşırdım:)) senin çekmenle ilgisi yoktur sibel abla sen çek yine fotoğraff:))

  2. siboşummm kaaçmasınlar diye tutmuştum daha yeni kaltım desem :)))cnm ablam bende siyahı çok begendim ellerine saglık sıfır kol bişeye deniycem

  3. ya uykusuzluk sahur iftar çoçuklar ev işşi hepsi çorba oldu e bide sıcak:))))))))şikayetçi olmayı pek sevmem ama insn bunalıyo baezn abla

  4. Ellerinize sağlık, o kadar güzel ki gaza gelip öğreneceğim bu tığ-dantel işini:)) Ah bir bilsem yapılacak o kadar çok şey var ki.Gerçekten çok zarif ve şık..

  5. Maviş ,büyüğü anneneye babanneye yolla.Tekiyle biraz dinlenirsin . Bilmezmiyim ablam o günleri.Yastığı gördüğüm zaman,hayatımın en güzel eşyası derdim.Sabret geçecek bu yorgunluklar.Bak boşluktan kendimizi el işine verdik.İnan en güzel o günlerdi.O zamanlar evde bir trafik görsen…..öyle çok koşturur dum.Biri mama bekler biri meme bekler.Of……..BÜTÜN GÜN AYAKTASIN……uysuzluk…Bak şimdi hastalansam onlar bana bakıyor.Onlar beni gezdiriyor…..Unutma ikisinin beraber büyümesi çok ama çok iyi oluyor.İnan şanlıyız. Hadi iyi iftarlar.

  6. abla bayıldım yazına yastığı en güzel eşya gibi görmene, birinin mama birirnin meme beklemesinee… süpersin ablam sen yaz ben okuyum valla:D

  7. Acemim ne kadar teşekkür etsem azdır.Sana kucak dolusu sevgiler.İğne oyalarım hakkında fikrini söyle.Onları da 45 den sonra öğrendim.

  8. süper tek kelimeyle süper:)))) öğrenmenin yaşı yoktur diye boşuna dememişler ama bunları yapmak için yetenek ve sabır da gerekli bence sadece öğrenmek yeterli değil, ellerin dert görmesin canım, yeni şeyler öğrenmeye devam et sen, öptüm:)))))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin