27 yorum gelmiş

  1. nalana

    deneyip yazın da biz de uygulayalım.Ama kaygan olacağını ve düşebileceğinizi düşünüp basın yere .eğer memnun kalırsanız,tabana soğuk silikon sıkıp tarakla esler çizip kayması engellenebilir.(vay be yine nutuk atmışım ,öğretmen damarım tutmuş.ne yapalım huy canın altındaymış :)))))

  2. nuisart

    (vay be yine nutuk atmışım ,öğretmen damarım tutmuş.ne yapalım huy canın altındaymış :)))))

    iyi huy bunlar nalan ablacım deneriz, dediklerini de yaparız merak etmesen :))

  3. guccukturba

    Bunlar çok şirin. Dans ederken giydiğimiz pisi pisilere gıcık oluyordum. Provalarda pisi pisi yerine kışın polar yazın penye patik giyiyordum.Böyle bişi yapıp giyebilirim. Farklı olmak güseldir dimi :)(nalana hocam o silikonlar yıkayınca kopmas mı? Tabanına şu ince halı kaydırmaz türü bişilerden diksek hazır iğne iplik elimizdeyken?)

  4. herbalist

    Çok mantıklı çok sıcak tutar :)YAZAN: nalan ablaya fırsat vermeden konuya atlayan kurbacık :)))))))))))))))

    kumaş ayarlıyorum,birazdandikmeye başlıcam gece bitirebilirsem,yarın benimkinin fotorafını koyarım.

  5. guccukturba

    :) Sabırsızlıkla bekliyorum. Ben de nusiart’ın verdiği linkten çıktı aldım kalıp çıkarayım diye ama yok ben bu kalıp işini beceremiyorum.El yordamı kesip dikeyim en iyisi ben :D

  6. nalana

    Evet elyaf koyup taban kısmını taban şeklinde dikersek kaymaz da .güççükturbacım kalıp gerektiğinde ben ekrandan şeffaf naylonu ekrana koyup cd kalemiyle çizerek kalıp alıyorum.kolay oluyor.herbalist merakla bekliyorum,birde bu herbalistliğini merak ettim ,benim de ilgi alanıma giriyor da

  7. herbalist

    nalana diyor ki;Evet elyaf koyup taban kısmını taban şeklinde dikersek kaymaz da .güççükturbacım kalıp gerektiğinde ben ekrandan şeffaf naylonu ekrana koyup cd kalemiyle çizerek kalıp alıyorum.kolay oluyor.herbalist merakla bekliyorum,birde bu herbalistliğini merak ettim ,benim de ilgi alanıma giriyor daNALANINEVİ

    terliğin bi tekini dün gece yaptım elyafımı bulamadım ellyafsız oldu tabi çok ince duruyor elyaf olsa daha iyi olcak ve sanırım iki kumaş arasına tela da konsa daha iyi olcak ,neyse bu seferki bana model olsun bi daha kileri öyle deneyeceğim.herbalistliğime gelince, C.B.Ü. Tıbbi ve aromatik bitkiler bölümü mezunuyum bitkisel ilaçlar ve bitkisel kozmetikler üzerine eğitim aldım ve bu alanda serbest çalışıyorum,sizin de ilgi alanınızsa değişik şeyler paylayabiliriz.

  8. nalana

    elbise dikerken artan kumaşlarla dikip birlikte giymek hoş olur.senin de dikiş makinen aktif görünüyor.dikiş dikenleri çok seviyor ve takdir ediyorum.bitkiler konusunda benim sana katkım olabileceğini sanmıyorum ,keşke olsa.ama kullandıklarımdan gördüğüm sonuçları bildirebilirim ve önerilerine denek olabilirim.postaneden yazdım sana.

  9. embir

    Herbalistcim bu süper olmuş yahu, görünce aklıma bunlardan bir sürü yapmak ve gelen misafirlere terlik yerine vermek geldi. Misafir gider kumaş terlikler makinede yıkanmaya gider. Nasıl fikir?

  10. herbalist

    fikir süper embir valla bende aynı şeyi düşünmedim desem yalan.:)) oğlandan fırsat bulup öbür tekini daha bitiremedim.bu akşam kısmetse onuda dikicem.

  11. guccukturba

    Yok kalıp çıkarma kısmı tamam da ben kalıbı kullanamıyorum Benim kullanacağım kalıbın mukavvadan falan olması lazım sanırım.Kumaşı ayarlamaya çalışırken kumaş hanyaya kalıp konyaya gidiyo yaf :S(kesinlikle beceriksiz olduğunu kabul etmeyen, herşeye bir bahanesi bulunan turbacık)

  12. nalana

    turbacığım kendine haksızlık etme,burada bulunuşun beceriksiz olmadığını söylüyor.biraz tekniğe ihtiyacın var gerisi yaptıkça gelir ve bize de pratik fikirler verirsin;kumaşı düz ipinden ikiye katla,kalıbın düz yerini kat üzerine 5cm arayla iğneyle tuttur,kes,halı kaydırmaz ve misafir terliği çok iyi fikir.ekip olarak bu fikirlerden yola çıkıp seri üretime geçelim mi ne dersiniz?heeeey aranızda pazarlamayı bilen var mı?şaka diye yazdım ama ,yazarken yanlışlıkla yorum silindi.Tekrar yazarken neden olmasın dedim,kooperatiflerin kurulması gibi biz de böyle bir birliktelik yapabiliriz belki.editörlerimizin bize bir yardımı olurmu acabadün burada bu hatunu görmüştümbiz topluca birşey yapabilir miyiz?

  13. herbalist

    neden olmasın nalan abla,işte benim terliklerde bitti,yalnız dikerken tela kullanmak gerekiyor evde yoktu ben bunlara koymadım ama telalı olsa daha iyi duracak sanırım,neyse bunlar model olsun artık.

  14. herbalist

    yarından itibaren eksik malzemelerimi tamamlayıp misafir terlikleri için üretime geçicem gören komşular çok beğendiler hatta onlar da istiyorlar:)) çok rahat bir şey oldu bunlar.Arkadaşlar bence sizde dikin ve bizede gösterin.

  15. herbalist

    sağol embir,evdeki parçalardan yaptım,daha bir yığın bir şeye lazım olur diye sakladığım kumaş parçalarım var,onlardanda misafir terliği yapıcam inşallah.

  16. asyayaren

    guccukturba diyor ki;Ben miskin çıktım hala bitiremedim yaf :S

    turbacık seb bitiremediğindn miskinim diyorsun ben daha başlayamadım ki:)))))bu arada kurbağan çok yakışmışherbalist patiklein çok hoş ellerine sağlık kumaş seçimimde ayrıyeten çok hoş

  17. herbalist

    teşekkür ederim arkadaşlar asya yaren yaptığım kumaşları duyunca çok güleceksin,içteki lacivert parça oğluma gömlek diktiğim terikoton kumaştan kaldı,dış kısım ise mutfak perdesi diktiğim ince buldan dokuması kumaş,:)),birbirine en uygun onlar geldi elime.

  18. sesiber

    her ayağa bir terlik kampanyası başlatmışsınız, görünüşü çok güzel ama belimi ağrıtıyor tabansız, topuksuz şeyler, yoksa ben de katılmak isterdim.

Bir Cevap Yazın

Özel tasarım Converse

| | 0 Yorum

Ayakkabı yenileme DIY (kendin yap) fikirleri

| | 0 Yorum

Zincirlerle ayakkabı süsleme

| | 4 Yorum

Batman logosu ile ayakkabı süsleme

| | 0 Yorum

Süslü bebek ayakkabısı

| | 1 Yorum

Dantelle ayakkabı yenileme

| | 0 Yorum

Şerit zımbalarla bot yenileme

| | 0 Yorum

Ev ayakkabını kendin yap

| | 0 Yorum

Parlak taşlarla deniz ayakkabısı süsleme

| | 0 Yorum

Bebek ayakkabısı Converse süsleme

| | 0 Yorum

Çiçekler ve taşlarla terlik yenileme

| | 0 Yorum

Keçeden çiçekle terlik yenileme

| | 0 Yorum

İsme özel el boyaması bebek ayakkabıları

Kot kumaşla terlik yenileme

| | 2 Yorum

Oje ile ayakkabı boyama

| | 0 Yorum