Çarşamba, Aralık 7, 2016
Kurdeleli gökkuşağı tütü etek

Kurdeleli gökkuşağı tütü etek

0

kurdeleli-gokkusagi-tutu-etek-modelleri
23 Nisan gösterisi için kızımın eski öğretmeninin ricası üzerine kurdeleli tütü etek çalıştım. Zorlayıcı bir model olmasına rağmen tüm uğraşlarıma değdi. 23 Nisan çocuk bayramında tüm gözler ve ilgi onların üzerinde oldu. Tek kelime ile harika göründükleri ve kıyafetleri ile olay oldukları duyumlarını aldım. Bu da benim bütün yorgunluğuma değdi.
Eteği delikli lastik bandanaları kullanarak tütü tülünün eni 15 cm gelecek şekilde keserek (eteğin boy ölçüsü her çocuğa göre farklı) toplamda 3’er kat olarak tek tek bağladım.
Daha sonra her eteğin ucuna 20 cm uzunluğunda 3 cm genişliğinde kurdeleleri tek tek diktim. Bel ölçüsü en küçük etekte 185 parça, en büyük etekte 238 parca kurdele dikildi.
En son bitiminde eteğin içinden ince lastikle bel ölçüsü ayarlanarak geçirilip sabitlenir. Önüne kurdele ile süslemesini de yapınca etek tamamlanır. Diğer görseller için buraya bakabilirsiniz.

kurdeleli-gokkusagi-tutu-etek-modelleri-2

VİDEO: TÜTÜ ETEK NASIL YAPILIR?

Paylaş
kym
bu işi hobi olarak başlamıştım.Aylar hanımın yaptığı ürünleri eksiksiz takip ediyorum ve yaptığı işlere hayranım.ilham kaynağım oldu kendisi.onun kadar olamam ama bana bu yolda bi nevi ışık oldu.kendisine sonsuz kere teşekkür ederim.