25 yorum gelmiş

  1. rn4343

    amanda aman bıdığa bak sen kuyruğunumu arıyosun bana gel sen söz sana bir kuyruk vereceğim :))))))))

  2. shane

    ikisinin yeri ayrı diyeceğim ama o yıllarda hakikaten başka bir heyecanla bekliyorduk. lost insanı heyecanlandırma değil delirtme misyonunu üstlenmiş durumda. sizi 22dakika‘ya alalım? :)

  3. sesiber

    Ziyaretçiler yine olsa izler miyim bilmem ama o zamanlar babamla birlikte kaçırmadan izlerdik, ne güzeldi.

  4. saatoniki

    yeni nesil lost aşşa lost yukarı diye diye kafamı şişirdi, ama demekki onları pıstırcak olan ziyaretçilermiş :)

  5. Sibella

    Yaaa… Bu Lostu bir seyretmeyen ben kaldım galiba. İnatla direniyorum ama bakalım nereye kadar. Bu arada şapka da çok şeker.

  6. Gamy

    Sibella yalnız değilsin, bilmem bende, bizler farklı dünyaların insanlarıyız, bakınız onlar farklı bir dilden konuşuyorlar…bu şapşal kurbaadan puf olur dimii, şööyle yorulduk mu ayaklarımızı uzatsak?bana o kadar büyük olabilirmiş gibi geldi.

  7. ganeja

    AAaa s12 ziyaretçileri nerden hatırladın yahu!!! ben de hastasıydım kaçırmazdım.Lostu Cuma akşamı nerde seyrediyorsunuz ben anlamadım.Ben çarşambaları seyrediyorum çünkü ???

  8. saatoniki

    aah margerita ahh..:) sayın ganeja hem hastasıymışınız hemi de ziyaretçilerin cuma gecesi 12 de yayınlandığını hatırlamıyorsunuz..:S esef ederim, teessüf ederim yetmedi teneffüs ederim ..okulda en sevdiğim dersti teneffüs, bayılırdım koşturmaya , kantinden simit kapmaya, terleyip terleyip ağzımı musluğa dayayıp su içmeye..allaaam ya …..

  9. saatoniki

    haa biz daha lost u seyredemedik..kılap kurucam “lostu seyretmeyenler yardımlaşma ve dayanışma kılabı” olucak adı..oldu bile hatta :)

  10. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Hiaaaaa bugün Lost günü elmocum :) Beklerim 1 semaver eşliğinde (L)

  11. saatoniki

    kılap kuralları madde 5:derki;* lost seyredenlerden uzak durun.ballandıra balladıra anlatıp sizi de lost izlemeye ikna edebilirler,olmadı izlemeye davet ederler, o da olmadı gazoza ilaç…..mazallah.

  12. ganeja

    S12cim herkes lostun cuma akşamı olduğunu söyleyip duruyor ben onu sordum cumaları hangi kanalda seyrediyosunuz diye ben çarşambaları seyrediyorumda o bakımdan hani!! Ziyaretçilerin hangi gün olduğunu anımsayamadım ne yalan söyliyim :)

  13. saatoniki

    bu arkadaşlar cd den izliyolar sanırım, gariban bunlar..yokki bi uydu taktırcak para :( şimdi bunların işi gücü okulu filan haftaiçi genelde ..haftasonu gelince (çok sabırsızlar ya dizi pek bi çekici ya bize reklam yapçaklar ya) hemencik cuma akşamından oturuyolar seyretmeye ki bu cümleleri yazdığım anda senin de lost seyredenlerden olduğunu okuduğum aklıma geldi de pist ordan dedim içimden..yemezler….

  14. sesiber

    6 bölüm daha götürdük. :))Ben de öyle derdim 3-4 hafta öncesine kadar ki; ben sinemada bile bir filmi kurtlanarak izlerim, sıkılırım. İlk bölümü internetten izledim ne menem birşeydir bu diye. Ondan sonrasını hatırlamıyorum.

Bir Cevap Yazın

Nefti yeşil örgü bere yapımı

| | 0 Yorum

Kırçıllı ipten bere yapımı

| | 0 Yorum

Yıldız aplikeli bere yapımı

| | 0 Yorum

Saç örgülü yeşil bere yapımı

| | 0 Yorum

Saç örgülü pembe örgü bere yapımı

| | 0 Yorum

Hardal rengi bere yapımı

| | 1 Yorum

Pembe simli bere yapımı

| | 0 Yorum

Kafesli Elsa tığ işi bere yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi mavi çocuk beresi yapımı

| | 0 Yorum