maket dağ evi yapayım mı?

-

hadi güzel bir dağ evi yapalım :)evde mukavvam kalmamış…bu kez bildiğimiz fotokopi kağıdıyla yapıcam desem inanır mısınız?

bu rulolar sertleştikten sonra evimizin duvarlarını bunlarla kapladım…

bakın tamamı kütüklerle ! kaplanmış oldu :)

şöyle bi toparladım duvarları,kapı ve pencereleri taktım…

ertesi gün devam ediyorum…mukavva alıp geldim…çatıyı ve bacayı mukavvadan yaptım..

kiramitleri ! yine kare kare kestiğim minik mukavva parçalarıyla döşedim…

bütün evin üstünden un-su karışımıyla geçtim…ve balkonu strafor (ambalaj köpüğüyle) yaptım.balkon kenarları kibrit çöpünden…ve boyamaya geçtim…boyama işleminden sonra da bolca vernikledim….

ahan da bitti :)

hepinizi sevgiyle öpüyorum….

31 yorum gelmiş

  1. ayme

    mükemmel .. figen ablacım enejine hayranım.. senin yaptıklarını her gördüğümde pcden hızla kalkıp __evvet ne yapmalıyım diyorum..insana ilham veriyorsun:))) kıskanıyorum:)

  2. Figen abla

    aaayy ne çok bekledi onay için bu evceğizim..beklemekten eskidi,viraneye döndü artık :))))kıslar benim evler güzel olmayabilir ama burada sizler beni,ucuza maletmek konusunda değerlendirin noolur…yani en ucuza maletmek konusunda kendi kendimle yarış halindeyim :)))anaa ciddi ciddi mi beğendiniz yaa? ay kurban olurum ben sizlere :)))

  3. ayme

    katılıyorum sana figen ablacım, en ucuza maletme ve en bir şey olmayanı değerlendirmekten yanayım. bazen en işe yaramaz bir kağıdı bile değerlendirmekten yanayım..

  4. adadenizi

    niye öyle diyorsun ki Figen abla. Hobi bu sonuçta. güzel olur, kusurları olur….Yapıyoruz paylaşıyoruz, öğreniyoruz. Çok güzel olmuş bence.

  5. sari melek

    Figen ablacım ellerine sağlık. yine döktürmüşsün. her geçen gün bizi böyle şaşırtmaya devam edecek misin? :)) Elinden gelmeyen yok ayol. 10 parmağında 10 marifet sana söylenmiş yav:))

  6. sweetlove

    Bende annemin hesabından yazıyorum.Ellerinize sağlık harika olmuş eviniz.Bende daha önceleri pipetten ev yapmıştım bir ödevim için.

  7. banuca

  8. sweetlove

    Maalesef pipetli evin resimi yok.Okulda sergi zamanı pipet evi çöpe atmışlar.Ama yakın zamanda yine yaparsa paylaşırım.

  9. PARES

    Figen ablacım yine döktürmüşsün ya süper olmuş ellerine sağlık çok güzel bayılıyorum senin evlerine :) her halde Türkiyedeki emlak zemgini sen olsan gerek ha ne dersin :)

Bir Cevap Yazın

Figen abla

Işıklı maket ev

| | 11 Yorum

Teraslı minyatür maket ev

| | 4 Yorum

Artık materyallerden yapılmış maket ev

| | 3 Yorum

Kartondan Barbie evi

| | 2 Yorum

Ahşap kaplama maket cami

| | 3 Yorum

El yapımı ahşap maket ev

| | 3 Yorum

Çocuk etkinlikleri; otopark maketi

| | 1 Yorum

Kendin yap; telden araba

| | 1 Yorum

Kartondan evimiz

| | 0 Yorum