mavi mavi masmavi

-
file çocuk bluzu
file çocuk bluzu

işte kız çocukları için hoş bir yazlık bluz. bu güzel bluzu arkadaşım yeğenine yaptı hazır yaz da geliyorken kız annelerine belki bir fikir olur nedersiniz?

file çocuk bluzu
file çocuk bluzu

25 yorum gelmiş

  1. böyle güzel şeyleri kız çocukları için diyosunuz ya içim cızlıyor.. ne yani çocuk olmak şart mı :)) hem bizim evin çocuğu benim kabul mu giyebilir miyim :)) çok güzel çok ta muntazam örülmüş.. renk zaten süper :) ellerine sağlık..

  2. gönüldenele ablacım,fikrinne çok teşekkürler.**********************zezu beğenmene sevindim lif ipiyle ördü diye aklımda kalmış ama öğlen vakti arayıp doğrusunu öğrenicem inşallah sonra buraya yazarım yeniden:)*******************dilevser madem evin en küçüğü sensin kabul giyebilirsin:))modeli kendin için de uyarlayabilirsin neden olmasın çokta güzel olur.çocuk olmak şart değil ayrıca:)laf aramızda galiba bende büyümedim hala küçücüğüm:)) teşekkürler beni mutlu ettin..

  3. birdost71 diyor ki;tamam şimdi çıktı cevabınızı da okudum.bu arada bende örneği inceliyorum bir tarafta.çok güzel.

    kesin sen şimdi buna başlarsın.kızına..

    sorun kalmadığına sevindim:)siz incelemeye devam edin kolay gelsin tekrar teşekkürler

  5. yani düşünmedim dil.birara göstereyim.artık göstermeden bi şey yapmıyorum.yoksa giymiyorlar adı eskiye çıkıyor.verirken birilerine.emeğime acıyorum artık

  6. birdost71 diyor ki;13 yaşında biri.diğeri de 11. ablası

    oo maşallah kızınızın biri genç kız olmuş bile diğeride aday:)mutlaka artık her şey kendi seçimleri olsun isterler ALLAH hayırlı ömürler versin sizede kolaylık versin.

  7. Ne kadar düzgün örülmüş çok beğendim rengide harika bende de var iki genç kız adayı ama maalesef annelerinin örgü örecek vakti yok .

  8. Evet yaklaşık 1 sene önce kendi atolyemi kurdum ve camboncuk ve takı tasarım yapıyorum . Örgü örmeyi çok sevmeme rağmen her şeye koşturmaktan örgüye zaman bulamıyorum.

  9. ee ne demişler? herkesin becerisi ayrı sizde kendi becerinize en ugun olan işi yapmaya başlamışsınız ne güzel.insanın kendi atolyesi olmasıda farklı bir duygudur heralde başarılar diliyorum.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin