Pazartesi, Aralık 5, 2016

maviden yenileme:)

37

bu mutfak dolabını dogalgaza geçince çıkartmak zorunda kaldık .balkonda duruyodu ne zamandır.şimdilik bende ihtiyacımı karşılasın diye yenilemeye çalıştım.önce yaglı boya ile iki kat boyadım sonra kagıt yapıştırdım.dolabı ters çevirip kullanıyorum yere sabit durması için.buda diger yeniledigim ayakkabılık

37 YORUMLAR

  1. mavişim ellerine sağlık çok şık olmuş! hele de dolabın eski halini görünce daha çok takdir ettim, seni iki çocukla bu ne maharet arkadaşım bravo sana, ayakta alkışlıyorum :)))

  2. tarih 2010 di mi:))sonunda boyama işlemlerin bitmiş. ve değmiş gerçekten. çok güzel olmuş ellerine sağlık:) yapışkanlı kağıt di mi siyah beyaz olan ,deseni çok homuş.. güle güle kullan. meloşun yeşil çizmelerine bayıldım:)

  3. yani sana denir başka harikasın,iki küçük çocuk,evin işleri burası ve birde bunlara yetişiyorsun,atom karıncamısın sen:)Nefis olmuş bayıldımm:)

  4. Canım, eline sağlık, gerçekten harika ötesi olmuş bu..İçindeki örtülerin de, benim sevdiğim desenden olmuş = )Kağıt seçimini, renklerini de çok sevdimm.. Ters çevirip kullanma fikri de süper.. Eline sağlık tekrar, iki çocukla ve ev işleri ile, iki arada bir derede fırsat bulup bu projeyi gerçekleştirmeni kutluyorum!Güle güle kullan ;)Bu arada yankı olayına çok güldüm = ))

  5. öncelikle hepinize iyi gecelerr sizleri çok seviyorum :)galiba hasta olucam çok başım agırıyo bu yazımın çıkmasını hevesle bekliyodum ama o güzel övgü dolu yorumlarınızı okuyunca çok mutlu oldum.yani çivinin elimi yırtması ve yapışkanlı kagıdın üzerine basıp düşmekten daha çok mahvoldum diyebilirim..yapıikanlı kagıt olmasaydı hiçte bişeye benzemezdi hala varlıgına alışamadım çünkü evde o renk bişey yok çok uzattım farkındayım hepinizi öpt:))

  6. vaaaaaaaaaaaavvvvv çok hooş bayıldım bayıldım ya böyle güzel desenli bi kağıt bulamadım bulsaydım bende düşünüyordum bişeyler neyse boşver beni ama tebrikler canım gerçekten çok çok hoş olmş keşke benim ayakkabılığımında kapağı olaydı:)

  7. saol cnm kapak mı aman boşver be cnm biz kendimizi eglendiriyoz işte ben alıcaktım aslında baya bi baktım ama o paramı evlilik yıldönümü için ayırdım:))kagıt kız nerelere baktımda en son miloyoncuda buldum iyi mi:))))))))))))

  8. dolunaycım bende dün gece seni aramıştım bi yazına yorum bırakmıştım sende okul yüzünden pek ugramaz oldun be cnm:)aslında insan çok şeye heves ediyor ama vakitiszlikten yapamıyor başına geçince herkes yapar eminim hemde daha iyisisni öpt cnm

  9. kıslar bugün kalan kagıtlardan kelebek yapmaya çalıştım çoçuklar aglarken:)))))))))))))))))ama olmadı:(( neyse yapanların ne kadar güzel yaptıgınını anlamış oluruz:)))))))))))))))