Muhteşem Hobi Odaları

-

Bizlere ne lazım elbette düzenli bir hobi odası. Aslında benim hobi odam var ammavelakin şekil olarak böyle kutular, raflar falan yok. Bu durumda beni sıkıntıya sokuyor. Oda içinde tadilat yapılması lazım. şöyle herşeyler ayrı ayrı kutularda olacak, ah ahh zamanım olsa neler olacak ama yok işte. Şimdilik bunlara bakmakla yetineceğim. Daha fazla foto için buraya bakabilirsiniz. İçerde de bir iki tane farklı hobi odası bulabilirsiniz.

25 yorum gelmiş

  1. guldenn

    çok beğendim …bende yeni yeni oluşturmaya başlıyorum hobi köşesi umarım böyle güzel yapabilirim:)

  2. embir

    olsun canım, ben hangisi alsam? Renk itibariyle ilk hobi odası da benim olsun. 2. hobi odası satışa sunulmuştur. Bundan sonraki yorumu yazana armağan edilecektir :)

  3. findikkurdum

  4. embir

    hımmm, sabaha kargoya vereyim, akşama evinde olur, sen bir odayı boşalt, kargoculara sorun olmasın :)Aytacım bebek patiği yazımın altında link ekleme sorunun cevabını bulabilirsin.

  5. aytacrafts

    bende senin bloğunda dolandım biraz negüzel şeyler yapmışsın öyle.takı askılığı nefis.birde’gidenlerin ardından’ı okudum.ne çok kayıp yaşamışsın canım benim başın sağolsun.ben 2 kayıp yaşadım babanem,dedem ve anladımki büyümek acıtan birşeymiş:(

  6. embir

    Ah aytacım, maalesef büyümek bir taraftan çok güzel ama bir tarafı çok acıtıyor. Gidenlerin ardından duygu yoğunluğumun top yaptığı bir dönemde yazdığım bir yazıydı. Ara sıra okur okur ağlarım….Üzücü şeylerden konuşmayalım, bakın size bir ödüllü eğlence Sevgili Eda Suner Stil Direktörü isimli bloğunda eğlenceli ve ödüllü birşey hazırlamış. Buraya zıplayıp şansınızı deneyebilirsiniz.

  7. Daliya

    Valla çok güzelmiş. Hele tezgahın üstüne ütüleme işi için ekstradan kocaman bir ütü masası yapmış/yaptırmış harika olmuş.

  8. embir

    Jeliboncukcum şu an için stoklarımız tükenmiştir. Bir dahaki sefere adını listenin başına yazıyorum, söz.Daliya evet ya o ütü masası süper, hatta nedret ablanın keçelerinden de o masada yapılabilir, bende onu düşünmüştüm.Figencim, olur canım, istemek yapmanın yarısıdır. Bu böyle miydi yahu???

  9. Daliya

    Hakikatende masa çok uygun embir keçe çalışmak için. Nedret abla deyince şaşırdım Neduk olarak bildiğim için kendisini son zamanlarda Allah nazarlardan saklasın şahanekeçe şallar çıkartıyo ortaya..

Bir Cevap Yazın

embir

Prensli keçe kapı süsü

| | 0 Yorum

Pudra tütü etek

| | 1 Yorum

Seramik hamurundan biblo

| | 2 Yorum

Keçe süslemeli şirin takı yastığı

| | 0 Yorum

Keşe aplikeli kral diş tişörtü

| | 0 Yorum

Dekoratif şövale yapımı

| | 1 Yorum

Resin nedir? Resin ile nasıl çalışılır?

| | 0 Yorum

Bugün nasılsınız, Arçelik merak ediyor

| | 0 Yorum

Eski plaklardan duvar saatleri

| | 10 Yorum

Kına- henna- mehndi

| | 0 Yorum

ayakkabınızı metalci yapın

| | 1 Yorum

Döner Servis

| | 2 Yorum