Cuma, Aralık 9, 2016
Muhteşem Hobi Odaları

Muhteşem Hobi Odaları

25

Bizlere ne lazım elbette düzenli bir hobi odası. Aslında benim hobi odam var ammavelakin şekil olarak böyle kutular, raflar falan yok. Bu durumda beni sıkıntıya sokuyor. Oda içinde tadilat yapılması lazım. şöyle herşeyler ayrı ayrı kutularda olacak, ah ahh zamanım olsa neler olacak ama yok işte. Şimdilik bunlara bakmakla yetineceğim. Daha fazla foto için buraya bakabilirsiniz. İçerde de bir iki tane farklı hobi odası bulabilirsiniz.

25 YORUMLAR

  1. olsun canım, ben hangisi alsam? Renk itibariyle ilk hobi odası da benim olsun. 2. hobi odası satışa sunulmuştur. Bundan sonraki yorumu yazana armağan edilecektir :)

  2. hımmm, sabaha kargoya vereyim, akşama evinde olur, sen bir odayı boşalt, kargoculara sorun olmasın :)Aytacım bebek patiği yazımın altında link ekleme sorunun cevabını bulabilirsin.

  3. bende senin bloğunda dolandım biraz negüzel şeyler yapmışsın öyle.takı askılığı nefis.birde’gidenlerin ardından’ı okudum.ne çok kayıp yaşamışsın canım benim başın sağolsun.ben 2 kayıp yaşadım babanem,dedem ve anladımki büyümek acıtan birşeymiş:(

  4. Ah aytacım, maalesef büyümek bir taraftan çok güzel ama bir tarafı çok acıtıyor. Gidenlerin ardından duygu yoğunluğumun top yaptığı bir dönemde yazdığım bir yazıydı. Ara sıra okur okur ağlarım….Üzücü şeylerden konuşmayalım, bakın size bir ödüllü eğlence Sevgili Eda Suner Stil Direktörü isimli bloğunda eğlenceli ve ödüllü birşey hazırlamış. Buraya zıplayıp şansınızı deneyebilirsiniz.

  5. Valla çok güzelmiş. Hele tezgahın üstüne ütüleme işi için ekstradan kocaman bir ütü masası yapmış/yaptırmış harika olmuş.

  6. Jeliboncukcum şu an için stoklarımız tükenmiştir. Bir dahaki sefere adını listenin başına yazıyorum, söz.Daliya evet ya o ütü masası süper, hatta nedret ablanın keçelerinden de o masada yapılabilir, bende onu düşünmüştüm.Figencim, olur canım, istemek yapmanın yarısıdır. Bu böyle miydi yahu???

  7. Hakikatende masa çok uygun embir keçe çalışmak için. Nedret abla deyince şaşırdım Neduk olarak bildiğim için kendisini son zamanlarda Allah nazarlardan saklasın şahanekeçe şallar çıkartıyo ortaya..