Nalana Geri Döndü, Yeni Eldivenlerle

-

delikli eldiven
Yıllardır ördüğüm eldivenlerimi 10marifet’in eski ahalisi bilir, ama korkarım eski arkadaşlardan pek fazla kimse yok. Beni tanıyanlar el kaldırsın bakayım, tanımayanlarla da tanışalım. Ben 2007’den beri 10marifet köyünün ahalisindenim. Epeydir ara versem de kürkçü dükkanına her zaman geri dönerim :)
Eldivenleri beğendiyseniz devamı da var.

7 yorum gelmiş

  1. esinsel

    Öğretmeniiiiim….öğretmenim….öğretmenim…. Duygu çok severek surekli kullanıyor.Sıcacık,yumuşacık,son derece de şık :) Bir kez daha ellerine sağlık Nalanım.Ahh bir de ben dönebilsem kasabamıza :)

  2. nalana

    Nalan adaşım sağolasın:))
    Esinselim ,çok da sıcak tutuyor değil mi?
    Fotoğrafları güzel çekemiyorum. aslında kesinlikle daha güzeller.
    Artık yorumlarımız maille gelmiyor mu?
    Girip bakmasam göremeyecektim.
    Formatın değişmesi de hoşuma gitmiyor. Alıştığım şeyler hiç değişmesin istiyorum.
    Sen de geri dön artık

  3. esinsel

    Evet canım delikli olmasına rağmen çok sıcak tutuyor.Harika birşey.
    Haklısın galiba yorumlar artık maille gelmiyor ki bana da gelen yok ! Burada da onceki sayfa olmadığı için takibi zor.Yorum yazdıklarımızı not alıp arama butonundan mı birer birer bulup yanıt var mı diye bakacağız ? Ki senin bu yazına öyle döndüm ben.Başka arkadaşlara da yazmıştım ama şimdi kim olduklarını hatırlayamıyorum !!!

  4. ssserpil

    bende sızın eldıvenlerınıze bayıldım benım kızlarımda parmaksız eldıvenlerı cok sever bende sızden model calagım sanırım:)))iznininiz olursa elbette…

Bir Cevap Yazın