Pazar, Aralık 11, 2016
Neydim Demeyin Ne Olacağım Deyin

Neydim Demeyin Ne Olacağım Deyin

39

Bu salaş giysi ne hale gelmiş bir görseniz şaşırırsınız valla. Şaşırmak isteyen diğer arkadaşları da içeri alayım lütfen. __________________________________________________________Evet arkadaşlar bu güzel elbise ve bolero o salaş giysiden doğmuş. Burada yapılış videosunu bulabilirsiniz. Ardından diğer videoları da izlemeye başlayıp bilgisayatınızın başından kalkamayacaksınız benden söylemesi :)

39 YORUMLAR

  1. Ya arkadaşlar bu sitede neler neler yapmışlar baktıkça ağzım açık kalıyor. Krizantem senin gösterdiğinde süpermiş yastık kılıfından elbise vay beee

  2. Zaman buldukça izleyin, bu resimde ki sıska kız pek maharetli:) Güzelim pantolunu kesip minnacık bir etek yaptı, ama güzel yaptı:)))

  3. yanliz elbisenin haricinde, etki yaratabilmek için verilen pozlaara dikkat çekerim uçusan saçlar filan filan:)hani tvdeki reklamlardaki gibi salyangozu surun gençlesin ilkinde makjaysiz bakimsiz çirkin bi kadin tipi ikincisinde bakimli bi ton makyaj hani birden çirkin ve guzel oluyor yanyana bakinca:) …

  4. ayy bu hatunda ne fikirler var böyle vallahi bravo ona .gerçekten güzel bir paylaşım embir.krizantemcim civelek çirkin betty mi:)çok güldüm nerden buldun bu ismi yahu

  5. şimdi efendim bu ve buna benzer bir sürü faideli linkler vererek pek sevdiğimiz 10.marifette 839 yazı ile ciddi katkılarından dolayı. Samimi ve canlı yaklaşımları ile hepimizin sevdiği Embiri aday göstererek. Baş deli bir kuyuya taş attı kaç deli çıkarttı? başlıklı sempozyumumuzda sizleri Nisan/2009 10.marifet ayın üyesi Embir oylamasına davet etmek istiyorum.

  6. ay kondorcum eve şimdi geldim. Eğitim bitti Irak’lıları İstanbul’a gönderdim. O yorgunlukla buraya geldim ve aday olduğumu görünce acayip sevindirik oldum. Teşekkür ederim. Yazı sayımda bir yazımın daha yayına alınması ile 840 olmuş. 1000 olunca da kutlama yapalım olur mu?Krizantemcim çok teşekkür ediyorum.

  7. Oyum Embireee…Anneeeeeeee gel sana bir gelin buldum (Embirden değil heee çirkin bettyden bahsediyorum), pek bir marifetli, isteyince güzel de olabiliyor. Biraz sıska ama sen beslersin onu, semirir.Derya Baykal halt etmiş yanında.

  8. Yalnız kadın ne yapıyorsa üzerinde de hep minicik şeyler var. Kumaşın kalanını da değerlendiriyor sanırım :))Sesim bunun gelinliğinin maliyeti de az olur. Zaten kendisi yapar sanırım tül perdeden iki dakika da hazırlar :))

  9. bu kız süper pratik aynı zamanda .sen de süpersin embir .paylaştığın için teşekkürler.faydası olacaksa 3 çocuk bi de ben .4 oyda bizden sana.

  10. 839 mu? aydontbiliiv demek istiyorum. nasıl olur bu kadar yazı..kota koymalı embirime..arada bir de zaman bulup şarkî yurttaşlara da eğitim veriyor (ben inanmıyorum ama :) ) yine de oyum embirin. hayırlı olsun .

  11. oy verenleriniz çok olsun :))S12 bak seni inandırmak için postana bir link yazdım, Iraklılar ve ben eğitim sırasında çekilmiş bir foto :))O linkten seceremi dökebilirsin ona göre :)