Pazar, Aralık 4, 2016
Oğluma Mickey Mause beresi ördüm :)

Oğluma Mickey Mause beresi ördüm :)

66

alelacele ördüm bunu:) ördüm ,diktim ,taktım dışarı çıktık:) ama sonra pişman oldum herkes oğluma çok komikmiş gibi baktı.. ne vaa alalla kulakları vaa olamaz mıı kaadeşim.. tipiyle gezdim bi süre sonra alıştık,unuttuk.. artık bu serin havalarda hep başımızda:) örülüşü çok basit, bi dikdörtgen ör,tepesini büz,iki kulak oldu da bitti:)) bu fotolarını çekerken fıtık oldum resmen. durmuyor çocuk yaa . bi dur diyorum buzdolabını tırmıklıyor…

66 YORUMLAR

  1. Ben de Nalana katılıytorum.Oğlun çok sevimli.Tanrı nazarlardan korusun Aymecim.Mickeyin gözlerinide işleseydin keşke üstüne.

  2. ben bu kaanı yerim mşlh cnm bencede o yüzeden bakmışlardır annesi cnm eline koluna saglık nazasen ablanın fikirne katılıyorum bende

  3. Çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için:))) göz işleme fikri güzel. onu da yaparım. aceleden örmüştüm hemen:))

  4. ayme diyor ki;teşekkür ederim canım:) demiştim ya sen mini mauselu tac ekleyince.. işte o bere:))

    evet canım blogundan bakıp yorum yazmıstım ama görmedin :)

  5. aaa görmemişim .. bloğa mı yorum yazdın? 0 yorum gösteriyor. senin bloğunu nasıl izliycez? geçen gün pemberuj’u gezdim gezdim .. ismi çok güzel pembe ruj:))

  6. yok bloguna da yazacaktım ama malesef bazı üyelikler istiyordu, yazamadım :( burada yazdım bak :)bu arada teşekkür ederim, ismini beğenmene sevindim :)) izleme olayını bilmiyorum ama blogger kullanıcısı birine sorabilirsin, ekleyenler vardı sitemi çünkü :)

  7. ben onu bi araştırayım canım:) blogger bi ara sorun vermişti ben de blogcu dan açmıştım. oralardan öğreneyim. yorumun için teşekkür edrim:))

  8. arkadaşlarım , canlarımmmm :)) ben bir şiir yarışmasına katılmıştım:) ön elemeyi geçmişim. 2 şiir bir kitapta yayımlanacak:) çok mutlu oldum , sizinle paylaşmak istedimmm :))))))

  9. beğenmene çok sevindim canım:) yakışıklı ama çok yaramaz.. durmuyor hiç bir yerde. sürekli hareket halinde:)

  10. canlarım benim çok çok çooook teşekkür ederim:) bloğuma şimdi ekliyorum şiirimi. alyacım örerim ben nunuma. gelirken getiririm:)

  11. çok beğendim aymeciğim şiirini.. nasıl duru nasıl yalın nasıl anlamlı… başarılarının katlanarak devamını diliyorum..mickey mouse bere ve bebiş ise ayrı bir güzel ellerine sağlık…

  12. çok teşekkür ederim fiamma1 :) şiirimi yaşadığım gibi aktarmıştım:) doğal olması kazandırdı:) 1. olmuşum gibi seviniyorum. ama bu bile hedeflerimi kamçılamaya yetti:))

  13. zaten beni de o yalın dili etkiledi, o yaşanmışlık etkiledi sevgili aymeciğim…devamı gelsin inşallah…bu arada blogunu yorum bırakılamıyor fuze gibi birşey beni takip edip durdu:)diğer şiirini de okumak isterim…

  14. yine mi sorun var acaba blogspotta:( daha yeni düzeltmiştim:(yarışmaya 3 şiirle katılmıştım, yorumda 2 yazmışım yanlışlıkla. diğer ikisini de bloğa ekleyim:) ama bu şiirimi babam için yazmıştım,ondan daha bi kıymetli:) devamı kesinlikle gelecek:) çok azimliyim,bari öğretmenlik yapamıyorum en azından böyle değerlendireyim kendimi :) boş durmak beni boğuyor. eritiyor boşluk insanı..

  15. masamavi gözlerin benim cennetim… beni bitirdin be aymecim gözlerim doldu babamın taputunda onun gülümseyen yüzünü öpüşüm geldi aklıma gözyaşları böyle kıymetli varlıklar için akmalı şimdi oldugu gibi

  16. canım benim:( benzer şekillerde uğurlamışız babalarımızı.. ben 9 yaşındaydım kaybettiğimde . ama o gün hiç aklımdan çıkmaz.sanki o mavi gözlerini kapadı dünyaya, benim de maviliğim söndü ,hep mavi rengi arar dururum.. onun gibisi yok,olmayacakta:(

  17. söylerler zavallı öldü yetimyüreğimde yoktu böyle bir niyetimmasmavi gözlerin benim cennetimyanında büyümeye geldim babagelde gözyaşlarımı sil aymeeeee

  18. aa ama üzmek istemedim ki siziiii :(((ya da gelin yanıma hep beraber ağlayalım:( zaten çok yalnızım:(

  19. üzüntü demeyelim canım sadece hüzünlendim yüreğinin güzelliği hüzünlendirdi beni keşke gelebilseydim sabahlasaydık güle ağlaya

  20. keşşkkeee… :( şu bilgisayarın ekranı dışında görebildiğim gerçek insanlar da olabilse keşke hayatımda:(

  21. Uzun zamandır uğramamıştım buralara, bu şirinliği görünce yazamadan edemedim. Çok şeker, hem şapka hem de oğluşun… güle güle kullanın:)

  22. Ayme’cim eline sağlık pek güzel olmuş.Ben alt yazıdan bloğa giremedim yine.Şiirinin tamamını okumak istiyorum.Bir soru daha,şapkanın kulaklarını sonradan mı ekledin?Vallahi hiç öyle örmedim,daha doğrusu aklıma gelmedi.Belki yiğenime yaparım diye sordum.

  23. o an çok kötü oldum çıktım…şimdi blogunu gezdim tekrar saflarını yenilemişsin çok güzel olmuş cnm ama yorum bırakamıyorum sinir oldum kaana yazdıgın yazıya bayıldım çalıcam onu :)))))))))))bütün hislerimi bütün annelerin ortak duygusunu en güzel şekilde ifade etmişsin iyi yürekl, arkadaşım

  24. belindacım: üzülecek durumdayım hakkaten:(Alyacım: gördüm ama uzaksın sonuçta yine :(gonuldenele,sserapp ve sibel ablacım çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim:))sibel ablacım. alt yazıyı şimdi link haline getiriyorum. tekrar denrsen okuyabilirsin şiirlerimi. bereye kulakları sonradan ekledim. tığla yuvarlak örüm kenarından tutturdum. sımsıkı örünce çok kıvrılmadılar.mavişim sana da çok teşekkür ederim. artık bloğumu her gün gibi güncelliyorum. izleyicilerim bile arttı:)))

  25. yorumumuun altındaki yazıya adresi ekliyorum link şeklinde fakat. bu adres geçerli değil yazıyorr.. nerde yanlışlık yapıyorum biri bana yardım etsin:(

  26. maşallah çok tatlıymış.şapkasıda kendi gibi.mal sahibine çekermiş:)ellerine sağlık.hareketli olmasına gelince sağlıklı olsunda hareketli olsun.sıkılmanada çok üzüldüm.inan bende o kadar koşturuyorumki bazen evde oturup bütün işlerimi bitirip sonra sıkılmak ve aklıma esen herhangi bir işi yapmak istiyorum:))sıkılmayı öözlediimm:)bende geceleri oturuyorum.kendime vakit bulayım diye:))

  27. uooaaaa .. oğlumun sütünü içireyim yatıyoooorm… :)) ii geceler kızlar .. tatlı rüyalar.. favorim bebecikli rüyalar görsün:))