Pazartesi, Aralık 5, 2016

30 YORUMLAR

  1. :D çok mersi tuğbacım gözlerini bildiğimiz mavi plastik boncuktan alıp üzerini oje ile ışık gölge oyunları oynayarak oluşturdum

  2. Allahım Yarabbiiimmmmm :) Senin evde bir odada bu kedicikler köpüşler için lazım olacak :) Duman da süper olmuş… Hele o gözleri burnu da sen yapmışsın ya pes yani… Pek bir suratsız da olsa duman çok sevimli yinede. Tüylerini mıncıklarım ben onun :)

  3. kediler bile bu kedinin gerçek olduğunu sanır, o derece başarılı ,muhteşem bir iş çıkmış ortaya, çoooook beğendim, ellerine sağlık :) :D çiçeğini,çikolatasını alan sokak kedileri senin kediyi istemeye gelirse ya da senin pencerenin önünde miyav miyav diye seranat yaparlarsa şaşırma :)

  4. osmanlı döneminde, kedi besleyen ailelerin kedileri doğum yaptığında lohusa şerbeti yaparlarmış ve kedinin yavrularını başka ailelere vermeden önce o aileye yemeğe gider tanışır,görüşür güvenilir aileyse kedi yavrularını verirlermiş, kedi o kadar kutsalmış osmanlıda :) bir tarih profesörü anlattı bu geleneği :)

  5. hııııım süperr teşekkürler bilgilendirici anlatınız için efendim :) şimcik bizim duman yavrularını verirsek ne der ki pek asabi konuyu kendisiyle görüşemiyorum ben koykuyom:D

  6. yok tırmalamaz herhalde zulaltan,bence tüyleri gibi yumuşacık sevgi dolu bir kalbi var :)
    ne kadar kişilikli bir yüz oturtmuşsunuz brnnyvz,hayran olmamak mümkün değil aslında tamamına hayran olmamak mümkün değil :) çok başarılısınız kutlarım…