Örgü tuvalet kağıdı

-

Ben böyle birşey görmedim,ilginç mi ilginç, fuzuli mi fuzuli, şeker mi şeker..örgü tuvalet kağıdı..

19 yorum gelmiş

  1. artemis921

    Bana göre üretilen şeyler işlevsel olmalı yada gözünün önüne bir yerlere koyduğunda insana bir güzellik bir hoşluk verebilmeli. Örgüden tuvalet kağıdı rulosu? Bumudur yani? Tamamen aylaklıktan, can sıkıntısından yapılmış saçma sapan birşey…

  2. uzay1

    maksat kafa karıştırmak :) ben atkı sandım ilk bakınca sonra rulo seklındekı halını benzetttim tuvalet kagıdına

  3. moonless

    yaa bence harika…ben seviyorum böyle garip ve farklı şeyleri..

    yasamladans diyor ki;bence de çok saçma olmuş.gereksiz bir uğraşı….

    yaşamladans.. asmışın kardeşim sen de yahu.. :)) bu da yaşamdan ama valla bak bizim evde var ama örgü olmayanı..:)

  4. asyayaren

    bende seviyorum böyle ilginçlikleri ama şahsen ben kalkıpta böyle ve bu tazr şeyler örmek için vakt harcamam bile.ama örenlere de bakarım .atkı olayına katılıyorum:))

  5. yasamladans

    moonless aşmışsın diyerek ne demek istediğini anlayamadım ……..ilginç şeyler benim de hoşuma gider ancak fuzuli şeyler değil.Bu tuvalet kağıdını nerede kullanabillirsin.Buldum belki banyo da falan dekoratif amaçlı kullanılabilir :)başka…? atkı olabilir belki..

  6. moonless

    Ben konsola aynanın önüne koysam mı acaba örüp de..Bayram da şık olur mu, ya da bi gelen bi daha gelmez mi… :))))))

  7. gunesedogru

    :)) iki ucuna da o rulo görüntüsünden yapsalardı bari atkı olarak kullanılırdı :))

    hem atkı hem tuvalet kağıdı olarak mı : )))

  8. embir

    tabi tabi :)) ilahi sana ya :)) ne olay oldu tuvalet kağıdı. En iyisi tuvalet kağıdı değil de daha geniş örüp kağıt havlu yapmak. Tabi ipi buna uygun seçmek gerek :))

Bir Cevap Yazın