Parlak taşlarla nişan tepsisi nasıl süslenir?

-

parlak-tas-suslemeli-soz-nisan-tepsisi-modelleri
10marifetlilere yeniden merhaba. Bu yazımızda söz, nişan ve düğünler için kullanılan yüzük tepsilerini kristal taşlarla süslemenin püf noktalarını anlatmaya çalışacağız.
Öncelikle gereken malzemeler ile başlayalım;

1- Kristal taşlı şerit, metal yuvalı. Örneğimizde biz 10 metre gümüş şerit kullandık. Zevkinize göre altın rengini de kullanabilirsiniz. Piyasada satılan şeritler sık taşlı ve seyrek taşlı olarak 2 çeşit. Sık taşlı olanı kullanmalısınız. Boy olarak da birkaç farklı boyu var, en küçük boyunu kullanırsanız daha şık duracaktır.

2- Yuvarlak kristal taş, şeffaf renkli. Taşlı şeritlerimizin arasına 2 sıra olacak şekilde yaklaşık 3 paket 8 mm kristal taş kullandık. Biz makas ve yüzük yükselticiler için de şerit kullandık. Arzu ederseniz bunları da yuvarlak taşlarla süsleyebilirsiniz. Makas ve yüzük yükselticiler için de 1 paket 3 mm taş yeterli olacaktır.

3- Taşları yapıştırmak için taş yapıştırıcısı. Su bazlı epoksi taş yapıştırıcısı ya da e6000 yapıştırıcı kullanabilirsiniz. İkisi için de küçük boy yeterli olacaktır.

4- Yuvarlak taşları kolayca yerleştirebilmek için taş tutucu kalem.

parlak-tas-suslemeli-kalpli-soz-nisan-tepsisi-modelleri
Yapımı oldukça kolay. Tek yapmanız gereken önce yapıştırıcıyı bir miktar sürüp üzerine şerit ve taşları dikkatli biçimde yapıştırmalısınız. Dikkat etmeniz gereken nokta yapıştırıcıyı taşlara değil tepsiye sürmelisiniz. Hata yaparsanız da endişelenmeyin, yapıştırıcı hemen kurumadığı için taşları kaydırarak düzeltebilirsiniz. Yapıştırma işlemi tamamen bittiğinde yaklaşık 1 saat kurumaya bırakıyoruz. Daha sonra gönlümüzce kullanabiliriz.

Bir Cevap Yazın

hobidunya

Kristal Taşlı Süslemeler

Çuval kumaşından nişan tepsisi

| | 0 Yorum

Pembe güllü yüzük tepsisi

| | 0 Yorum

Mor çiçekli nişan tepsisi

| | 5 Yorum

Taşlı yüzüklük, aynalı nişan tepsisi

| | 2 Yorum

İnci boncuk ve aynalı nişan / söz tepsisi

| | 0 Yorum

Yüzük tepsisi

| | 0 Yorum

Keçeden söz ve nişan tepsisi

| | 0 Yorum