Pazar, Aralık 4, 2016
peçete bileziklerim bitti yerini bile buldu :))

29 YORUMLAR

  1. ellerinize saglık basit ama çok şık bi çalışma acaba karton ruloları kesip mi yaptınız?bende biriktirdim de yapıcam ondan soruyorum.

  2. orece,karabıdıkım teşekürler beğnmenize sevinim:)38ela sağol canım. içindeki aliminyum folyodan çıkan karton rulo. kağıt havluda dah sert oluyor. dene bakalım.gülseyhan sağol canım çok mutlu oldum yemekteyizdekilerde güzel yani bnim ki dimi :)noblesse sağol canım :)

  3. baharcım ellerine sağlık ne kadar güzel olmuşlar..bir de gözüme takıldı: kurdelaların ucunu hafif yak istersen sökülmesin güzelliği bozulmasın:)

  4. günaydın arkadaşlar. tatilden yeni geldim yorumlarınızı gördüm. hepinize çok teşekkür ederim. beğenmenize sevindim.Sheri tül kurdelayı ikiye katlayarak yaprak yaprak yapıp ortada birleştirip dikiyosun.üzerinede boncuklardan dikiyosun.selmacım onlar gitti artık ben kendiminkileri yakarım. ama kara kara durmaz mı beyaz şeritte? başka yolu yokmudur ki?

  5. bahar hepi süper ellerine sağlık fikir istemişsin:eğer kudalelerin uçlarının çıkışmasını önlemek vede daha şık gözükmesini istiyorsan uçlarını V şekilde kesebilirsin…

    canım çok sağol beğenmene sevindim. haklısın V şeklinde kesip deniycem en kısa zamanda :)