Pembe fiyonk süslemeli kız bebek hastane çıkış seti

-

Pembe fiyonk süslemeli kız bebek hastane çıkış seti. Merhabalar arkadaşlar. Bugün sizlerle zarif kızlarımız için tasarladığımız bu seti paylaşmak istedim. Bebek battaniyesi, tutum, şapka, incili prenses tacı ve pembe fiyonk süslemesi ile bir takım hazırladık. Bu takımı hazırlarken zemin rengi olarak ekru rengi tercih ettik, kız annelerinin pembe renginden fazlaca sıkıldığını varsayarak. Ekru battaniyemizin kenarlarına yine ekru renkte dantel dikimi yaptık. Tulum ve şapka üzerine incili prenses tacı ve pembe fiyonk süslemeyi monte ettik. Bu şekilde alternatif bir kız bebek takımı oluşturduk. Zarif ve sade bir takım hazırlamak istedik, gösterişi ve süsü çok sevmeyen annelerimiz için. Doğum sonrası hastane ziyaretine gidecekler için de hoş bir hediye önerisi. Bu takıma anneler için lohusa terliği, lohusa tacı ya da saç bandı gibi başka aksesuarlar da eklenip daha geniş bir set oluşturmak da mümkün. Erkek bebekler ve anneleri içinse mavi tonlarında bir takım yapılabilir.
Umarım annelerimize bir fikir olabilir bu paylaşımım.
Diğer çalışmalarımızı görmek ve bana ulaşmak için aşağıdaki linklerle iletişim sağlayabilirsiniz.

oykulutasarimlar

Bir Cevap Yazın