Peştemal elbise, çanta ve panço tasarımları

-

pestemal-elbise-1

Pamuklu kumaştan peştemal elbise, çanta, panço tasarımlarımız bu yaz sizinle olacak. Hepsi özel tasarım, hepsi Bursa peştemallerinden özenle seçtiğim,  yüzde yüz pamuklu kumaşlardan dikildi. Bütün yaz sağlıkla ve güvenle kullanabilmeniz için tasarlandı. Mandala motifler, rengarenkoku’nun vazgeçemediği deniz kabuklu aksesuarlar ve boncuklarla süslendi. Elde tığ işi motifler işlendi, kenarları ve yakaları tığlanarak özgün bir hava verildi. Yazlıkçıların vazgeçilmezi peştemaller sıcak yerlerde, aylarca evde ya da plajda artık sizinle. Sadelikten hoşlananlar da unutulmadı. Manken bedeni 38 olmasına rağmen tüm bedenlere uyacak şekilde tasarlandı. İster sadece elbise ister plaj ya da havuz kullanımları için peştemal takım edinebilirsiniz.

Çocuklarımızı da unutmadık, sağlıklı pamuklu kumaştan peştemal pançolar hazırladık. Sahilde ve havuzda plajda güneşten koruyan, kolay kuruyan bu pançolarla çocuklarınız güvende. Bütün yaz rahatlıkla kullanabilecekleri bir panço. İsterseniz yanında spor çantası ile beraber. Her yaşta çocuklar ve sizler için hepsi sipariş üzerine hazırlanır.

Not: Tamamen el işi ev üretimi olan tasarımlarımız sadece rengarenkoku tarafından hazırlanmakta ve satılmaktadır.

pestemal-elbise-16 pestemal-elbise-15 pestemal-elbise-14 pestemal-elbise-13 pestemal-elbise-12 pestemal-elbise-11 pestemal-elbise-10 pestemal-elbise-9 pestemal-elbise-8 pestemal-elbise-7 pestemal-elbise-6 pestemal-elbise-5 pestemal-elbise-4 pestemal-elbise-3 pestemal-elbise-2

Çocuk peştemal elbise panço ve çantalarımız.

pestemal-panco-1 pestemal-panco pestemal-canta-panco-1 pestemal-canta-panco

Tasarımlarım ve siparişleriniz için facebookinstagramblog ve pinterest hesaplarımı ziyaret edebilirsiniz.

1 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

rengarenkoku

Uzun yıllar bilişim sektöründe çalışan matematikçi,işletmeci ve bilişim uzmanıyım.Tüm hayatım boyunca resim sanat ve tasarımla uğraşmaya devam ettim.Emekliliğimden sonra home ofis mesleğimi sürdürürken tasarımlarımı da internetten, istek üzerine paylaşmaya başladım.Amacım hayatımızdan sentetik plastik sağlıksız ham maddeli kumaşları çıkartmak için sadece sağlıklı kumaşlardan tasarımlar yapıp bunların yaygınlaştırılmasını sağlamak, üretimde ev hanımlarından destek alıp, onlara da destek vermek..

Yeşil manteau

| | 3 Yorum

Örgü panço modeli

| | 0 Yorum

Biçip dikmeye devam..

| | 2 Yorum

Siyah panço

| | 0 Yorum