PORTAKAL KABUKLARI……

-

Hani portakal kabuklarını kurutmuştum ya ben arkadaşlar, onları ne yapacağımı şaşırdım tabi sonra….Altı delinmiş eski bir sepetim vardı, onun kapağına dizip sallandırmaya karar verdim…Tam ortasından da birbirlerine çarpıp ses çıkartsınlar diye metal çubuklar sallandırdım…Tam asıcam bir taraf ağır geldi, ne yapsam düzeltemedim:( Annemin eski kristal avizesinin parçaları vardı elimde, hafif olan tarafa da onu bağlayınca dengelendi….Balkona, limon ağacının yanına astım hem ses çıkartıyor hem de güneş vurunca kristal parçadan etrafa çok güzel renkler çıkıyor :)) Olmuş mu?

21 yorum gelmiş

  1. witamin

    derya baykal programında kolye , bileklik yaptı o portakal kabuklarının arasına boncuk koyarak.çok şık oldu.Bu da iyi fikir olmuş ama.güle güle kullanın.

  2. nrhnmrl

    ay halamla böyle katlar kuruttuktan sonra kaynatıp acısını çıkartıp reçel yapardık ay ne güzel olurdu bayılırdım.Aklıma onlar geldi.Ellerine sağlık

  3. acemihobici

    sağolun arkadaşlar:)))biz reçel yiyen bir aile değiliz sadece keklerde falan kullanıyoruz portakal kabuğunu:)))) onu da rendeleyip kavanoza koyup donduruyorum ben, gerektikçe buzluktan çıkartıp kullanıyorum:))))) bunları da süs olsun diye kurutmuştum ve süs yaptım işte böyle beğenmenize de sevindim:)))))

  4. alanay

    çok güzel olmuş ellerinize sağlık.bende muz kabuklarını kuruttum kapı süsü yapacağım bide limon dilimleri kuruttum.portakallar daha yeni kuruyor.

  5. acemihobici

    alanay arkadaşım muz kabukları nasıl kurur ilk defa duydum merakla bekliyorum kapı süsünü:)))benim süsümü beğenmene de sevindim canım:)))güneşedoğruuuuuuum canım, evet bahçede hele limon ağacının yanında pek hoş duruyor, teşekkür ederim :)))))

  6. farfin

    başka kimseler ancak görebilmiştir belki,ben şimdi gördüm mesela,çok güzel olmuş ellerine sağlık şekerim ben sevdim:)

  7. mavisofra

    olurmu ben çok sevdim hemde meşur bahçeni grdüm ablacım yani buda gözümden kaçanlar arasında çok dogal olmuş mis gibi kokar rüzgar estikçe:)eline saglık

  8. acemihobici

  9. nalana

  10. Figen abla

  11. acemihobici

    nalanam sağol canım:))) gülenim kuzun yanımda artık, salı günü geldi, beraberdik hatta:)))) kuzuna çok iyi bakarım hiç merak etme sen arkadaşım, sen de gel, hep beraber olalım:))))))hiiiiiiii, figen ablam ciddi misin:(((( verniklemedim benonları:((( kuşlar daha keşfetmedi ama olsun hemen verniğe bulamak lazım o zaman onları hem dökülürlermiş de:((( sağol canım benim, bir şey daha öğrettin bana, seviyorum seni:)))))evet, güneşedoğrumu aradım, kurtarma ekibiyle gelip beni çıkarttı sağolsun kanepenin içinden:))) beş saat uğraştılar ama:)))

  12. kagit kalem silgi

    Ne kadar orjinal bir fikir !Eline sağlık çok hoş olmuşlar.. = ) ama verniklemek gerek sanırım evet… sprey vernikler var.. Bir tane edinmek gerekiyor, herşeyi vernikleyebiliyorsun.. Sanırm 18 lira olmalı güncel fiyatı..

Bir Cevap Yazın

Prensli keçe kapı süsü

| | 0 Yorum

Pudra tütü etek

| | 1 Yorum

Seramik hamurundan biblo

| | 2 Yorum

Keçe süslemeli şirin takı yastığı

| | 0 Yorum

Keşe aplikeli kral diş tişörtü

| | 0 Yorum

Dekoratif şövale yapımı

| | 1 Yorum

Resin nedir? Resin ile nasıl çalışılır?

| | 0 Yorum

Bugün nasılsınız, Arçelik merak ediyor

| | 0 Yorum

Eski plaklardan duvar saatleri

| | 10 Yorum

Kına- henna- mehndi

| | 0 Yorum

ayakkabınızı metalci yapın

| | 1 Yorum

Döner Servis

| | 2 Yorum