Puantiyeli kombinim

-

bluz modelleri
Merhaba arkadaşlar. Bu defa da puantiyeli bir kombinle karşınızdayım. Bu kumaşla etek yapmak zaten aklımdaydı da bir de bu eteğin üstüne bir bluz yapayım dedim ve yine evde uzun zamandır bekleyen bir kumaşımla bluz yapıverdim :) Umarım beğenirsiniz…

Eteğim aslında belden büzgülü ve lastikli çok basit bir etek dikmesi de çok kolay. Ben bu defa eteğime daha spor durması için cep de dikmek istedim ve böyle daha kullanışlı oldu. Ellerimi nereye koyacağımı bilemediğimde cebime sokmayı seviyorum :)

Bluzda da yine kendi ceket kalıbımda kullandığım kalıpları kullandım ve sadece yakasında bir kesik açarak boynuyla yakasının etrafından başka bir şifon puantiyeli kumaşla biye geçtim. Bir de yine şifon benekli kumaşımla kemer diktim ama aşağıdaki resimde de gördüğünüz gibi kemeri başka şekillerde de kullanabiliyorum :) Bluzu eteğin içine sokuşturabileceğim gibi önünü de arkasını da sarkıtıp kullanabiliyorum.

bluz modelleri
Daha fazla görsel ve eteğin resimli yapım aşamaları için bloguma beklerim arkadaşlar :)

7 yorum gelmiş

  1. ssserpil

    kuzummmm cookkkk hoşşş…..arkadaslar sıkı durun yakında burada muhtesemm bır kıyafet daha göreceksınızzz:)))

  2. senayatilgan

    :) brnnyvz :) Çok teşekkürler şekerim :) Her boyda puantiye kullanmaya özen gösterdim evet haha :)
    Serpilcim teşekkür ederim :) Sabah sabah okudum da güldürdün beni :) Kıs dur daha bitsin giy üstüne beğenirsen ilan et :D Ya beğenmenzsen ne olacak :)

Bir Cevap Yazın