Pudra dantel süslemeli anne bebek hastane çıkış seti

-

Bugün romantik annelerimizin, duygu dolu prensesleri için yaptığımız bu seti paylaşmak istedim sizlerle. Yapım aşamasında çok titizlikle çalıştığımız bu modelimiz, klasik pembe renkten sıkılan kız annelerimizin gözdesi oldu. Hem zarif hem romantik bir anne&kız takımı hazırladık.

Pudra dantel süslemeli anne bebek hastane çıkış seti içinde bebeğin tulumu, zıbın, battaniye, önlük ve şapkasında kullandığımız dantelleri annemizin lohusa terliği ve tacında da kullanarak uyumu sağladık. Dantellerin şeklini bozmamak için titizlikle tulum ve zıbın üzerine uygulama yapılıp, dantellerin dikkat çekici olmasını amaçlayarak aralarında kristal taş kullanılmıştır.

Klasik pembe modellerden sıkılan kız anneleri için, şık ve zarif bir alternatif olduğunu düşünüyorum. Değişik renk ve süslemelerde erkek bebekler ve anneleri için de hastane çıkış setleri hazırlanabilir tabii. Umarım arayışta olanlar için bir fikir olur. Herkese kolay gelsin.
Diğer çalışmalarımızı görmek ve bana ulaşmak için aşağıdaki linklerle iletişim sağlayabilirsiniz.

oykulutasarimlar

Bir Cevap Yazın