Pazar, Aralık 11, 2016
Renk renk boncuk iğne oyası başka ne işe yarar?

23

boncuk iğne oyası

Bu boncuk oyalarını genç kızken emek emek kayınvalidem yapmış. Ama şimdi nedense kullanmıyor. Hepsini tülbentlerinin kenarından sökmüş. Ben de “napacaksın onları? “diye sordum, “hiççç” dedi. “Ver bakalım sen onları bana” dedim :)

boncuk iğne oyası süslü yelek

Görmüş olduğunuz bolerom çok sadeydi. Ben de onu bu şekilde süsleyerek, daha güzel hale getirdim. Boncuk iğne oyası örneklerini böyle kullandım. Kayınvalidem de şaştı kaldı bu işe :) Sizce de güzel olmuş mu?

23 YORUMLAR

  1. çok iyi bir fikir.bende takı yapımında kullandım elimdekileri.ayrıca ev ayakkabısının üzerine dikerek farklı bir görünüm kazandırmıştı arkadaşım.bunlarda aklında olsun..

  2. oy oy oy :) ne güzel yorumlar bunlar mest oldum, biraz sonra uçacağım :)

    nagice diyor ki;çok iyi bir fikir.bende takı yapımında kullandım elimdekileri.ayrıca ev ayakkabısının üzerine dikerek farklı bir görünüm kazandırmıştı arkadaşım.bunlarda aklında olsun..

    bende takı yaptım, ama henüz fotoğrafını çekmedim, hal hal çok hoş oluyor.

  3. neduk diyor ki;”Aman bu gelin pek cadı” demiştir içinden, takdir bâbında:))Çok yakışmış.Güle güle giy.

    çok güldürdünüz beni Allah da sizi güldürsün. Onu kesin diyordur canımmmm hiç şühem yok :)))) bu boleroyu onun ilk gözağrısı çok sevdiği şeyma’ya (torunu) hediye edeceğim, bunu duyunca mest oldu zaten. Ne de olsa onun oyaları gözü arkada kalmasın.

  4. ne demek güzel olmuşmu sorma bile böyle bir soru süper olmuş iyi fikir ..bende yapabilirmiyimhemen başlıcam onay bekliyorum ..:)

  5. ÇOK HOŞ BİR FİKİR ELLERİNİZE SAĞLIK.ARTIK BU TÜR OYALAR KULLANILMIYOR BU ŞEKİLDE ÇOK GÜZEL DEĞERLENMİŞ BENDEDE VAR BU OYALARDAN ANNEM BEN ÇOK KÜÇÜKKEN ÖRMÜŞ.

  6. merytolg diyor ki;ne demek güzel olmuşmu sorma bile böyle bir soru süper olmuş iyi fikir ..bende yapabilirmiyimhemen başlıcam onay bekliyorum

    ne demek tabiki yapabilirsiniz :) bu sitenin amacıda bu zaten öyle değil mi? biran önce yapında bizde görelim :)Beğenen herkese teşekkürlerimi sunuyorum efendim.

  7. biraz eskilerden çekip çıkarmayı seviyorum yazıları, bakar mısınız kullanılmayan boncuk oyaları ne güzel değerlenmiş. bu güzel şeyler kenarda durur mu hiç zaten, hele ki bir 10marifetlinin evinde?