ROBDEŞAMBIR

-

bu kış oğluma ördüm bunu sabah kalkar kalkmaz giysin diye. bütün kış giydi kemerini kaybetmişiz ama. düğme dikilip ceket olarakta giydirilebilir tabi.

oğlumun
oğlumun

16 yorum gelmiş

  1. cadikazani

    amma da kelime çalmisiz Fransizcadan yani bu kelimenin kullanildigini bilmiyordum ben gorunce gulesim geldi:)robe de chambre fransizcasiturkçesi sabahlik:)cok guzel yapmissin gule gule giysin oglusun ama hirka olmus bu eski turk filmlerindeki vasgecilmez robdesambir gibi uzun uzun yapsaydin bari:))))

  2. orece

    ya ama onun oğlumla aramızda espirisi var. oğlum çok komik söylüyor. bide benim oğlum 4 yaşında robdoşamberı dizlerine geliyor:)))))) devince, cadıkazanı ve akoni ablacım begendiğinize sevindim

  3. orece

    ben eşime ararken robe de chambre diye aradım bulamadım (sabahlık demediğim içinmiş demek)ben bayanlarınki sabahlık diye biliyodum bu arada biz hep robdeşamber deriz ailecek:)))))))))

  4. dilevser

    ay pek te yakışmıştır ona.. güle güle kullansın oğlun.. bir kaç ay önce çeyiz alışverişi yapmış biri olarak söyleyebilirim ki erkek sabahlığını röbteşamber olarak biliyor çamaşırcılar :) ben gerek yok demiştim komik olur benim göbekli sevgilimde diye ama adetmiş :)

  5. orece

    öyle deme inan ben bayılıyorum böyle şeylere çok hoş oluyor özellikle göbeklilerde daha hoş duruyor:))))

  6. devince

    hadi buna sabahlık dedik , tren gri vs.kelimeleride fransızca onların yerine ne kullansak ki:)daha bir çok kelime var fransızcadan dilimize geçmiş.

  7. cadikazani

    orece uzun geliyorsa o zaman tamamdir robe de chambre i oglunun :)ya evette bazi seylere kelime uretmememisiz almisiz direk baska dillerden hani bazilarida dilimizde mevcutken kullanmiyoruz yani bunu bende yapiyorumdur kesinlikle illa yapiyoruz yani sabahlik kelimesi varken dimi franszcasii soyluyoruz onu kastediyorumgriye kul rengi deriz kahverengi kahve rengi dendigine gore:)mesela faksa belge geçer deniyormus onceden guzel bi kelime bence:)trene de alttan kaydıraçlı oturgaçlı götürgeç dendigini okumustum biraz gulmustuk duyunca:) tabi ilginç kelimelerimizde mevcutsigaraya tütünsel dumangaçyumurta tavuksal firlatgaç gibi kelimeler … :)))tabi bi tren kaçiyor demeye kalksan tren taaa gidicegi yere varir yani:)

  8. sesiber

  9. orece

    çok hoşuma gitti. alttan kaydıraçlı oturgaçlı götürgeç bide tavuksal firlatgaç bayıldım valla bilmiyordum.bu arada oğlun buna roktaşander diyor.

  10. dilevser

    :) valla denetip görmedim üzerinde paketinden çıkarmıycan diye de tembihledim :) herşey yakışır insanın sevdiğine de komik olmayacağı anlamına gelmez ki :)) ben eminim çok gülcem görünce.. :))) bide sever de öyle sabah kalkıp kahvaltıda onla oturmazsa ben de adımı değiştiririm :) pek asortiktir kendisi :))ayrıca oğlunun roktaşander ı eminim nasıl güzel duruyordur onda öyle uzun uzun :))

Bir Cevap Yazın

Angora ipten ajurlu hırka

| | 6 Yorum

Hanım dilendi bey beğendi motifli hırka

| | 0 Yorum

Köpekli hırka

| | 0 Yorum

Yazlık floş ipten hırka

| | 2 Yorum

Zincir ve taş detaylı triko hırka

| | 0 Yorum