Şal * Bere * Atkı Takım

-

Havalar soğumaya başladıkça atkı, şal, bere (üç silahşörlerim:))) elbise dolabımdaki en nadide köşeyi kaptılar:)))Bereyi ben yapmadım. Arkadaşım ördü.Şal örmek en keyiflisi. Şişler 20 Numara olunca başlamamla bitmesi bir oluyor:)Yapımı oldukça basit üçlüm karşınızda:)

9 yorum gelmiş

  1. okuyan

    :))) teşekkürler..bütün yükümü ellerim çeker olmuştu bir aralar:))))yaz gelince yün hiç çekilmiyor da havalar soğumaya başlayınca aklım kayıyor yine şişlere, yünlere:)))

  2. okuyan

    ipin cinsini inanın bilmiyorum ama hani böyle pütürüklü pütürklü olur ve ipin ucundan tutup çekince sökülür gibi olup incelir ya onlardan.. ay ne berbat anlattım:)))daha yakın görüntüsü elimde yok ama yapılışları çok basit zaten..şalı 20 numara tahta şişle haraşo ördüm.. istediğim genişlikte ilmek atıp -üstten başladım- ilk 2 sıra örüp ondan sonra baştan 1 eksiltip öbür başa gelince 1 daha eksilttim. sonraki 2 sıra eksiltmeden ördüm.. hep bu şekilde devam edince sonunda şalın üçgeni oluşuyor zaten:) en sonunda da saçakları ekledim..atkı da çok basit.. haraşo ördüm.. saçakları da atkının ucuna değil iki yanına taktım:) o seneler pek modaydı bu tarz atkılar:)bereye gelince maalesef onu arkadaşım yaptığı için nasıl yapıldığını bilmiyorum..

  3. okuyan

    :))) şişler tahta ve başta bayağı ağır geliyor.. yanlışlıkla yere düştüğünde ödüm kopuyor:)kolay gelsin..

Bir Cevap Yazın

Siyah kolay atkı yapımı

| | 0 Yorum

Haraşo atkı örgüsü

| | 0 Yorum

Çiçekli örgü bebek atkısı yapımı

| | 0 Yorum

İki renkli atkı yapımı

| | 0 Yorum

Ebruli renk, ponponlu atkı örgüsü

| | 0 Yorum

Pembe ponponlu atkı yapımı

| | 0 Yorum

Kalp motifli bebek atkısı örgüsü

| | 0 Yorum

Erkek atkısı nasıl örülür?

| | 7 Yorum