Salaş Hırka İsteyenlere

-
salaş hırka
salaş hırka

Bu güzel hırkaya sahip olmak isterseniz bloğuma bakabilirsiniz çünkü burada nasıl yapıldığını anlattım. Bakmadan önce triko bir kumaş ve bir makas, bir iğne, bir de iplik alın; bunlar malzemeleriniz, yapımı öyle kolay ki makinaya bile gerek yok. Hepinizin bir salaş hırkası olucak bu yaz.

10 yorum gelmiş

  1. dilevser

    kolsuz olsa tam benlik olacak.. bi mağazada görmüştüm dünya paraya stılıyordu kolsuz yelek gibi… çok güzel.. evde bir sürü kumaş var.. :)

  2. yenihayat54

    bende bu hırkanın hem el örgüsünden yeleğini hemde triko kumaştan olanını dikmiştim..blogumdan fikir edinebilirsinizçok rahat ve kullanışlı bir model bu..ama maalesef hazır satılanları fazla pahalı..bazen bizi enayimi sanıyorlar diye düşünmüyor değilim:))

  3. lilibebek

    Yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar, hepinizin sitesini inceledim. Sizinkiler de nefis olmuş. Bu fikir harika gerçekten. Her gören bayılıyor modele.

  4. sesiber

    benim de 5 yıl kadar önce aldığım bu model daha kısa bir hırkam var, çok severek kullanıyorum hala, her şekle giriyor., Elleirne sağlık senin yorumun da güzel olmuş.

Bir Cevap Yazın

Angora ipten ajurlu hırka

| | 6 Yorum

Hanım dilendi bey beğendi motifli hırka

| | 0 Yorum

Köpekli hırka

| | 0 Yorum

Yazlık floş ipten hırka

| | 2 Yorum

Zincir ve taş detaylı triko hırka

| | 0 Yorum