Sedef kağıt çiçeklerden pano

-

Sedef kağıt çiçeklerden pano. Kağıttan çiçek yapımı ile rengarenk çiçekler yapmaya ne dersiniz? 15-16 adet sedef pastel kağıttan çiçek yapılışını keşke adım adım çekme zamanım olsaydı o dönemde…
Kızımın 2 yaş doğum günü partisi için ithal sedef ve pastel renkli kağıtlardan 3 boyutlu büyük ve orta boyda çiçekleri hazırlayıp pano haline getirdim.
Dilediğiniz ebatta ve şeklinde yaprakları kesip kendi duvarınızı bu çiçeklerle süsleyebilirsiniz.
Panonun ortasına daha ufak bir kapı süsü de ekledim ortasında kızımın fotoğrafının olduğu. Doğum günü kutlaması için kağıt çiçeklerden pano dışında tabii ki pasta, bebek şekerleri ve başka süsler de hazırladım tabii ki.

Kağıt çiçek nasıl yapılır adım adım anlattığımız videolarımızı izleyerek öğrenebilir, siz de istediğiniz boyutta kocaman ya da minicik çiçekler yapabilirsiniz.

Çiçek yapımında değişik kesimli yapraklardan boy boy kesip çiçek haline getirdim.

Her doğum günü masası böyle çiçekli panoyla kendiniz renklendirebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

aylar

Kağıttan gül yapımı

| | 3 Yorum

Çok basit bir şekilde daireden güller yapabiliriz. Bunun için gelişi güzel daireler kesiyoruz çok dikkat etmenize gerek yok. Daha sonra içeri doğru döne döne gelişi güzel keserek ortaya kadar geliyoruz....