Perşembe, Aralık 8, 2016

SEPETTEN AVİZE YAPTIM YİNE:))))

18

KENDİMİ TUTAMADIM VE YİNE ESKİ BİR SEPETİ AVİZEYE ÇEVİRDİM….

BU SEFER DİBİ VARDI AMA KAPAĞI YOKTU, KAPAKSIZ SEPET OLSA OLSA AVİZE OLUR DEDİM….ALTINDAN DİKKATLİCE AMPUL GEÇECEK VE DURACAK KADAR KESTİM…SONRASI SÜSLEMEYE KALDI GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ; SIRA SIRA BONCUKLAR, KURDELA VE ÇİÇEK….

18 YORUMLAR

  1. ssselen arkadaşım teşekkür ederim, etrafına bir soruştur, bu sepetlerin ya dibi ya da kapağı çabuk bozuluyor bulursun belki biryerden:))) yanınca çooook güzel duruyor ayrıca, hem aralardan ışık çıkıyor hem de boncuklar parlıyor….yapmanı şiddetle tavsiye ederim yani:))))bahar006ım sağol canımcım:)))pinklim teşekkür ederim canım benim:))))ooooo, belindam da gelmiş, özledim kıııızzz:))))) sağol şekerim beğenmene sevindim:)))nalanünal arkadaşım sağolasın:)

  2. noblessem sağol canım benim, arada geldiler mi yapıyorum birşeyler ama her zaman gelmiyorlar:((((aslımavim, arkamdam kovalıyorlarmış gibi yapıyorum bu ara birşeyler, farkındayım, her yere saldırıyorum arsız gibi, ne yapsam ne yapsam diye:)))) ama yakında geçer sanıyorum bu durum:)))) beğenmene sevindim sağol bitanem:)))okuyan arkadaşım çoooook teşekkür ederim:))))ecerce arkadaşım sağolasın:))))))

  3. yani ben bu sepetten avize olayına çok heveslendimm ablacımm yapıcagım ama buara degil:D:D:Dçokk güzel olmuşşş cnm bnm:)) ellerine saglıkkk