SEPETTEN AVİZE YAPTIM YİNE:))))

-

KENDİMİ TUTAMADIM VE YİNE ESKİ BİR SEPETİ AVİZEYE ÇEVİRDİM….

BU SEFER DİBİ VARDI AMA KAPAĞI YOKTU, KAPAKSIZ SEPET OLSA OLSA AVİZE OLUR DEDİM….ALTINDAN DİKKATLİCE AMPUL GEÇECEK VE DURACAK KADAR KESTİM…SONRASI SÜSLEMEYE KALDI GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ; SIRA SIRA BONCUKLAR, KURDELA VE ÇİÇEK….

18 yorum gelmiş

  1. acemihobici

    ssselen arkadaşım teşekkür ederim, etrafına bir soruştur, bu sepetlerin ya dibi ya da kapağı çabuk bozuluyor bulursun belki biryerden:))) yanınca çooook güzel duruyor ayrıca, hem aralardan ışık çıkıyor hem de boncuklar parlıyor….yapmanı şiddetle tavsiye ederim yani:))))bahar006ım sağol canımcım:)))pinklim teşekkür ederim canım benim:))))ooooo, belindam da gelmiş, özledim kıııızzz:))))) sağol şekerim beğenmene sevindim:)))nalanünal arkadaşım sağolasın:)

  2. acemihobici

    noblessem sağol canım benim, arada geldiler mi yapıyorum birşeyler ama her zaman gelmiyorlar:((((aslımavim, arkamdam kovalıyorlarmış gibi yapıyorum bu ara birşeyler, farkındayım, her yere saldırıyorum arsız gibi, ne yapsam ne yapsam diye:)))) ama yakında geçer sanıyorum bu durum:)))) beğenmene sevindim sağol bitanem:)))okuyan arkadaşım çoooook teşekkür ederim:))))ecerce arkadaşım sağolasın:))))))

  3. mavisofra

    yani ben bu sepetten avize olayına çok heveslendimm ablacımm yapıcagım ama buara degil:D:D:Dçokk güzel olmuşşş cnm bnm:)) ellerine saglıkkk

Bir Cevap Yazın

Kot kumaştan polarlı yatak örtüsü ve çanta

| | 0 Yorum

Kumaş çiçeklerden kalpli çerçeve

| | 0 Yorum

Çerçeve yenileme – diy fikirleri

| | 0 Yorum

Peluş çanta

| | 0 Yorum

Kot pantolondan kol çantaları

| | 0 Yorum

Kot pantolondan baykuşlu çanta

| | 0 Yorum

Eski çerçeveden masa organizeri fikri

| | 0 Yorum

Ahşap peçetelikten masa üstü notluğu

| | 0 Yorum