SİZCE BOŞ MAKARADAN NE OLUR?

-

Bu sevimli şeyleri seneler evvel annemin yardımlarıyla yapmıştım.bana hep Şirinler Köyü’nü hatırlatırlar:)örgü bilen için 2dakikalık bi iş ve aynı zamanda boş makaralarımızıda değerlendirebiliyoruz.Mantarın tadını hiç sevmesemde bunların görünüşüne bayılıyorum.E yemede yanında yat yahuuuu:)

12 yorum gelmiş

  1. Bende makara çok yapımını da anlatsaydın ya:)Çok tatlılar ellerine sağlık…

  2. beğenmenize sevindim sudeduru.sık iğneden yuvarlak motif başlanıyor makaranın tabanına gelene kadar büyüklüğü olması kafi.ve makaranın gövdesini saarıcak şekilde ayarlıyoruz anlayacağınız.ince kısımlarında sık iğneleri daraltıp geniş kısımlarında çoğaltıyoruz.(pardon çok karmaşık oluyor örgüden pek anlamayan birinin tarifide böyle olur idare edin ltfen :)mantarın şapkasını sonradan örerek(oda dolgu görüldüğü üzere) makaranın başına pamuğu doldurup o bombeli kısmı elde ediyoruz ve şapkayı tığ yardımıyla birleştiriyoruz.en son mantarın benekleri için iğne ile ipleri kıvırarak kabarcıklar yaptım .

  3. Bu tür işlerden anlamam, yorum da yapamam. Sevimli şeyler olduğunu görebiliyorum en azından. Ama kısaca, arkadaşım yapmış olurda üzerine laf mı olur. Emeğine, ellerine sağlık.

  4. Anlatım için teşekkürler denemek lazım sadece okuyarak anlaşılmıyor elime tığı ipi alınca okunanlar daha kolay anlaşılıyor:)

  5. Figen abla,Adadenizi teşekkürler yorumlarınız için .<blockquote>Bu tür işlerden anlamam. Sevimli şeyler olduğunu görebiliyorum en azından. Ama kısaca, arkadaşım yapmış olurda üzerine laf mı olur. </blockquote>Atabey55 bilirsin bende çabuk gaza gelirim.çok teşekkürler yorumun için ama anlamam deme ltfen bak sana geçenlerde verdiğim _bay X_ örneğini unutma derim :)

  6. mantarın tadına da bayılırım şirinlere debunlarda çok şirin olmuş gerçekten bunların yanına bir iki örgü şirin iyi yakışırdı ellerinize sağlık

Bir Cevap Yazın

Amigurumi bebek – şapkalı kız

| | 0 Yorum

Amigurumi oyuncak aslan yapımı

| | 0 Yorum

Amigurumi oyuncak sarı elbiseli kız

| | 1 Yorum

Amigurumi oyuncak sevimli eşek

| | 0 Yorum

Amigurumi şekerleri – örgü oyuncaklar

| | 0 Yorum

Amigurumi basset köpek

| | 0 Yorum

Amigurumi örgü bebek ve tavşan oyuncaklar

| | 2 Yorum

Amigurumi top çiçek buketi

| | 0 Yorum

Amigurumi eşek ve eğitici halkalar

| | 0 Yorum

Kelebek kuyruklu amigurumi inek

| | 0 Yorum

Örgü arı çıngırak

| | 0 Yorum

Prenses Elsa amigurumi bebek

| | 0 Yorum

Amigurumi tavşan oyuncaklar

| | 0 Yorum

Amigurumi uykucu aydede

| | 0 Yorum